اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذربایجان به استقبال زمستان رفت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: مهمانی پاییز و زمستان جاده‌های استان را لغزنده کرده است.

آذربایجان به استقبال زمستان رفت

اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها زودهنگام زمستانی در استان و برودت هوا جاده‌های بین شهری آذربایجان‌شرقی همچنان لغزنده بوده و نیازمند احتیاط کامل برای تردد در آنهاست.

وی از رانندگان خواست، برای حفظ جان خود و سرنشینان احتمالی خودروهایشان و همین‌طور سایر هموطنان با وسایل ایمنی کامل و مهم‌تر از آن سرعت مطمئنه در جاده‌ها اقدام به رانندگی کنند.

تمام راه‌های اصلی و فرعی باز است

وی در مورد آخرین وضعیت جاده‌های استان گفت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی آذربایجان‌شرقی باز بوده و تردد در آنها به‌صورت کامل صورت می‌گیرد.

علیزاده تاکید کرد: صرفا عبور و مرور در  راه 20 روستا به کندی انجام می‌شود که این مسیرها نیز به همت عوامل راهداری تا ساعاتی دیگر باز و آماده استفاده هموطنان خواهد بود.

به گفته این مقام مسوول در حوزه حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی در حال حاضر بیش از 400 دستگاه انواع خودروهای سنگین به همراه بیش از هزار نفر از عوامل راهداری در بیش از 70 راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر و در حال رفع موانع تردد در سطح جاده‌های به‌دلیل بارش مستمر برف و برودت هوا می‌باشند.

گفتنی است، آذربایجان‌شرقی با 14 هزار کیلومتر که 10 هزار کیلومتر آن راه روستای و 4 هزار کیلومتر باقی‌مانده راه‌های اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه را شامل می‌شود یکی از پر راه‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/60014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول