اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد از ایجاد تغییرات در لایحه مالیات بر ارزش افزوده/ تصمیم مجلس در مورد جایگاه مدیریت شهری

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از تغییرات عجیب در لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: تصمیم امروز مجلس آزمونی بزرگ در دفاع از جایگاه مدیریت شهری است.

انتقاد از ایجاد تغییرات در لایحه مالیات بر ارزش افزوده/ تصمیم مجلس در مورد جایگاه مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تغییرات عجیب و غریب در لایحه مالیات بر رزش افزوده اظهار داشت:‌مجلس امروز در معرض یک آزمون بزرگ قرار دارد تا از جایگاه مدیریت شهری در سراسر کشور دفاع کند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس سابقه مدیریت در شهرداری را دارد و فراکسیون مدیریت شهری مجلس پر تعدادترین فراکسیون در تاریخ مجلس است گفت:‌انتظار می‌رود که نسبت به تغییرات ناگهانی و عجیب و غریبی که در لایحه مالیات بر ارزش افزوده اتفاق افتاده درست تصمیم‌گیری شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌امروز مجلس درباره سهم عوارض شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده تصمیم‌گیری می‌کند و پیشنهاد ارائه شده به شدت کاهشی بوده و بر اساس مفاد ماده 53 نیز قرار است وزارت کشور جایگزین شوراهای شهر برای عوارض‌گذاری و تعیین مأخذ و حداکثر نرخ عوارض در نظر گرفته شود.

سالاری تصریح کرد: بعد از گذشت 5 دوره از فعالیت شوراهای شهر کشور که همه دولت‌ها صحبت از برون‌سپاری و ارتقاء جایگاه مدیریت شهری می‌کنند امروز دولت و وزارت کشور می‌خواهد کمترین اختیارات شوراها را هم بگیرد.

وی گفت:‌اکثر نمایندگان مجلس یازدهم اعلام کردند که لایحه مدیریت شهری در کمیسیون مربوطه در حال نهایی شدن است و تصمیم امروز مجلس نشان می‌دهد که چقدر مجلس یازدهم به ارتقاء جایگاه مدیریت شهری اهمیت می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول