اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گرامیداشت شهید فخری زاده در «پایش»/ مستاجر کاخ سفید در شبکه یک

فعالیت های علمی شهید فخری زاده و پیشرفت های علمی ایران در حوزه فناوری هسته ای موضوه برنامه امشب «پایش» خواهد بود.

گرامیداشت شهید فخری زاده در «پایش»/ مستاجر کاخ سفید در شبکه یک

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، با توجه به ترور ناجوانمردانه شهید بزرگوار محسن فخری زاده، برنامه پایش با حضور رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، شخضیت علمی این دانشمند هسته ای را مرور می کند.

مهمان برنامه امشب پایش «فریدون عباسی» نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی است. فعالیت های علمی شهید فخری زاده، پیشرفت های علمی ایران در حوزه فناوری هسته ای، پاسخ های مناسب ایران به ترور شهید فخری زاده و ادامه فعالیت های علمی شهید پس از شهادت ایشان از مهمترین محورهای برنامه امشب پایش هستند.

پایش به تهیه کنندگی الهام پیرهای کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یک شنبه ها و سه شنبه ها بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

**مستاجر کاخ سفید را در شبکه یک بشناسید

مستند مستاجر کاخ سفید عصر امروز از شبکه یک سیما پخش می شود.

بررسی روند انتخابات آمریکا و اتفاقاتی که در فرآیند انتخابات رخ داد، محور اصلی روایت این مستند خواهد بود. نحوه رای دادن و شمارش آرا دو موضوعی بود که روزها منشا اختلاف و شکایت دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بود. این مستند این اتفاقات را به تصویر کشیده است.

مستند مستاجر کاخ سفید به تهیه کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که امروز ۹ آذر حوالی ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول