اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی‌امیری: گلف باید اجتماعی شود/ همه فدراسیون‌ها از اتاق فکر برخوردار شوند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مهمترین نیاز ورزش اجتماعی شدن است که گلف هم باید اجتماعی شود.

صالحی‌امیری: گلف باید اجتماعی شود/ همه فدراسیون‌ها از اتاق فکر برخوردار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، از نخستین مجله تخصصی و هوشمند گلف کشور با حضور سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون گلف رونمایی شد.

صالحی امیری که به صورت وبینار در این مراسم حضور داشت، عنوان کرد: به دلیل رعایت پروتکل ها به صورت وبیناری حاضر شدم و پوزش من را از عدم حضورم بپذیرید. امیدوارم شرایط به حالت قبلی برگردد. صمیمانه از فدراسیون که در حال فعالیت های جدی هستند تشکر می‌کنم. گلف برنامه محور بوده و این باعث افتخار است. ورزش ایران و همه فدراسیون ها باید از اتاق فکر برخوردار باشند و گلف هم جلودار در این زمینه است.

وی تاکید کرد: مجموعه گلف رو به جلوست و از این فدراسیون حمایت می کنیم. مهم ترین نیاز ورزش اجتماعی شدن آن است. باید گلف نیز اجتماعی شود. در متن جامعه تبلیغ گلف به عنوان یک نیاز باید احساس شود. گلف جذاب است و می تواند باعث نشاط اجتماعی شود.

وی افزود: این رشته کم هزینه است و می تواند باعث رشد نشاط اجتماعی شود. برای گلف یک برنامه ١٠ ساله بنویسید تا روند رو به رشد شما ادامه داشته باشد. کمیته و وزارت ورزش هم از شما حمایت می کنند. 

کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: از این اقدام فرهنگی تشکر میکنم. فدراسیون گلف تحولات خوبی داشته و نشان از برنامه محور بودن فدراسیون است.

صالحی عضو هیات رئیسه فدراسیون و معاون پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: گلف می تواند با کمک وزارت ورزش و کمیته به عنوان یک رشته موفق در ورزش ایران معرفی شود. رسانه ها نیز می توانند برای رسیدن به این مهم به این رشته کمک کنند و رونمایی از نشریه تخصصی گلف کار ارزشمندی بود.

عزیزی رییس فدراسیون نیز در این مراسم گفت: امروز روز بزرگی برای این رشته و رسانه همیشه یار و یاور ما بوده است. فدراسیون با همه ظرفیت های خود به دنبال همگانی کردن این رشته است.

وی افزود: امیدواریم با کمک جامعه گلف برای بهبود این رشته از همه ظرفیت‌ها استفاده شود. این نشریه می‌تواند سندی برای آینده و مرجع تخصصی این رشته خودش را معرفی کند. لازمه آن استمرار در انتشار و بهبود کیفیت است.

در این مراسم کارت افتخاری خبرنگاری به صالحی امیری و سعیدی اهدا شد.

این مجله به عنوان پرتیراژترین نشریه ورزشی کشور با یک میلیون نسخه الکترونیکی و ٢٠٠٠ نسخه چاپی کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول