اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی 80 پایگاه برای ثبت‌نام نوآموزان کرمانشاهی در طرح ملی پیش‌دبستانی مجازی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از آمادگی 80 پایگاه جهت احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام نوآموزان استان در طرح ملی پیش دبستانی مجازی خبر داد.

آمادگی 80 پایگاه برای ثبت‌نام نوآموزان کرمانشاهی در طرح ملی پیش‌دبستانی مجازی

ناهید فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ساعات تدریس دانش‌آموزان در فضای شاد، اظهار داشت: چون مدرسه تلویزیونی ایران صبح‌‌ها برای مقطع ابتدایی آموزش دارد، طبق تاکیدات وزارت بهداشت تصمیم گرفته شده که صبح‌ها دانش‌آموزان از این فضا استفاده و بعدازظهر با معلمان خود در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: البته در این زمینه شورای مدرسه که متشکل از مدیر، معلمان و نمایندگان اولیا است هم می‌توانند برای تعیین ساعت آموزش در فضای شاد تصمیم‌گیری کنند، بخش‌نامه ساعت تدریس ارسال شده تا آموزش دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه با هم تداخل نداشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی که کووید ۱۹ ایجاد کرده در حال حاضر مدارس تعطیل است، ولی آموزش تعطیل نیست، می‌دانیم آموزش مجازی بسیار متفاوت‌تر با آموزش حضوری است و هیچ نوع آموزشی جای حضوری را نمی‌گیرد، اما به هر حال هم‌اکنون معلمان نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند و ثابت کردن تعهدات لازم را دارند ولی شاید تخصص لازم را برای تهیه کلیپ و... در فضای مجازی نداشته باشند که باید خانواده‌ها و دانش‌آموزان با معلمان همراهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: نحوه تدریس و ارزشیابی معلمان در شبکه شاد توسط مدیران رصد می‌شود و به اداره کل آموزش و پرورش اطلاع داده و جایی که لازم باشد تذکرات لازم داده می‌شود.

فضلی اشاره‌ای هم به آموزش دانش‌آموزان پیش دبستانی در فضای مجازی داشت و گفت: نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی کشور با طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان از آموزش مجازی رایگان پیش دبستانی برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: والدین به منظور آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان،  با مراجعه به لینک digiform.ir/kshpsr فرم پیش ثبت‌نام فرزند خود را تکمیل کنند تا در اسرع وقت جهت احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام توسط پایگاه‌های مشخص شده با آن‌ها تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه در استان ۸۰ پایگاه کار احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام نوآموزان را انجام می‌دهد، گفت: ۴۰ پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه و مابقی در دیگر شهرستان‌های تابع استان است.

با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش‌های دوره پیش دبستانی، گفت: برای ثبت‌نام کلاش اولی‌ها گواهی‌نامه آموزش مجازی پیش دبستانی یکی از الزامات است که متاسفانه کمترین آمار ثبت‌نام پیش دبستانی به صورت مجازی و رایگان تاکنون در استان مربوط به شهر کرمانشاه است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول