اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

درخواست شورای شهری‌ها از حسن روحانی/ به شکرانه سرنگونی ترامپ به حمل و نقل عمومی کمک کنید

عضو شورای شهر تهران گفت: از حسن روحانی درخواست داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ دولت در خرید اتوبوس و مترو برای پایتخت مشارکت کند.

درخواست شورای شهری‌ها از حسن روحانی/ به شکرانه سرنگونی ترامپ به حمل و نقل عمومی کمک کنید

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمود میرلوحی در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در قوانین متعدد به ویژه قانون مربوط به هدفمندی یارانه‌ها و صرفه‌جویی سوخت مسأله حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گرفته و قانون بر این مسأله تأکید داشته است.

وی افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم مصوبات خوبی در شورای اقتصاد ایجاد شد و لوایح دولت در این راستا شکل گرفت

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: البته علیرغم تصمیمات و مصوبات زیادی طی 10 سال گذشته اتوبوسی به تهران تعلق نگرفته و سال‌هاست که تأمین واگن مترو با موانع روبه‌رو شده و مناقصات خرید واگن از خارج به واسطه تحریم‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

میرلوحی بیان داشت: شهرداری تهران جهت رفع تنگناهای موجود خرید اتوبوس ساخت داخل و قطار ملی را در دستور کار قرار داده و 250 اتوبوس خریداری شده که حدود 100 مورد تحویل شهرداری شده و تا پایان سال تحویل 500 اتوبوس دیگر نیز صورت خواهد رفت.

وی خطاب به حسن روحانی گفت:‌از رئیس‌جمهور درخواست داریم به شکرانه سرنگونی ترامپ رئیس‌جمهور شرور آمریکا دولت در تأمین منابع خرید 500 دستگاه اتوبوس و تأمین ساخت 110 دستگاه واگن ملی در سال 99 مشارکت کند.

میرلوحی خاطرنشان کرد: با اختصاص یک هزار دستگاه اتوبوس و 110 واگن ملی بسیاری از مشکلات حمل و نقل عمومی پایتخت در شرایط کرونا رفع می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول