اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ظریف در پیامی درگذشت محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت و افزود: ‌ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خصلت‌های بارز آن عزیز سفر کرده است که به یادگار و ماندگار باقی خواهد ماند.

ظریف در پیامی درگذشت محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

متن پیام ظریف به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون سابق رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاون پیشین کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه شد. 

سوابق و خدمات درخشان آن روحانی وارسته، خلیق و پرتلاش در عرصه‌های مختلف در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش‌های خستگی ناپذیر ایشان در دوره خدمت به خانواده عزیز و مکرم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از  آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خصلت‌های بارز آن عزیز سفر کرده است که به یادگار و ماندگار باقی خواهد ماند. 

اینجانب مصیبت فقدان آن روحانی با اخلاص و دلسوز را به بیت مکرم و ارجمند شهیدی محلاتی و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برای ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

از خداوند منان مسئلت دارم روح بلند و ملکوتی آن سلاله سادات و روحانی جلیل القدر در بارگاه قدسی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محشور و همجوار باشد.

محمدجواد ظ

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول