اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل 123 تیم از نیروهای بسیجی در طرح محله محور گچساران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: تا به امروز ۱۲۳تیم از نیروهای بسیجی در تمامی پایگاه های مقاومت محله‌ای تشکیل شده است.

تشکیل 123 تیم از نیروهای بسیجی  در طرح محله محور گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرهنگ سید علی اصغرنورایی نسب در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با تسلیت شهادت دانشمند هسته ای ایران گفت: شاهد هستیم که دشمنان از پیشرفت های ایران اسلام بهت زده و مستأصل می شوند و دست به  چنین جنایت‌هایی می زنند.

وی در ادامه از اجرای طرح محله محور خبر داد و افزود:کمیته های پنج گانه در حال شکل گیری هستند و انتظار داریم که  در این طرح از تمامی ظرفیت دستگاه ها و انجمن ها بهره گیری شود.

فرمانده ناحه مقاومت بسیجگچساران با بیان اینکه مهمترین کمیته، کمیته آموزش و اطلاع رسانی است، عنوان کرد: تا به امروز ۱۲۳تیم  از نیروهای بسیجی در تمامی پایگاه های  مقاومت محله‌ای تشکیل شده است که هر تیم متشکل از پنج نفر است.

نورایی نسب تصریح کرد: در هر سطح پایگاه یک تیم نظارتی، مراقبتی و عملیاتی تشکیل شده است که  رمز شروع این طرح بزرگ ((حی علی خیر العمل))  است.

وی با بیان اینکه کمیته مربوط به سپاه کمیته عملیاتی، است خاطرنشان کرد:کمیته حمایتی در حال تشکیل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  ۹۷۰۰بسته کمک معیشتی  در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده  و همچنان این روند در طرح محله محور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول