اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقام و پی‌گیری راه شهید فخری‌زاده تنها مطالبه رهبری و مردم/تجربه دوباره مذاکره عقلانی نیست

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر فخری‌زاده آورده است: انتقام و پی‌گیری راه شهید فخری‌زاده تنها مطالبه رهبری و مردم است.

انتقام و پی‌گیری راه شهید فخری‌زاده تنها مطالبه رهبری و مردم/تجربه دوباره مذاکره عقلانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر فخری‌زاده آورده است: شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی محسن فخری‌زاده  را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان عالم  تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم، این فوز عظیم و درجه عالی وعده خداوند به مومنین راستین بود که در حق این برادر مجاهد تحقق یافت و خوشا به سعادت ایشان و خانواده مکرمشان.

در ادامه آمده است: دشمن کینه توز ایران اسلامی همیشه دنبال ضربه زدن به مولفه های قدرت ما بوده و هست، اکنون که در برابر اراده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استیصال یافته سیاستش حذف و ضایع کردن ذخیره‌های معنوی و مادی انقلاب اسلامی شده است که الحمدلله  این ذخایر در حال فزونی است.

آنچه دشمن باید بداند این که هزینه این اقدامات رذیلانه برایش بسیار گران خواهد بود و از خداوند رئوف و رحیم می خواهیم که قلب ما را در برابر این دشمن غدار از هر لغزشی حفظ کند.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت ایران اهتمام و اراده آن دارد و از مسئولین می‌خواهد که دشمن تصویر مقاومت بدون تزلزل را با تمام وجود در این کشور عزیز مشاهده کند و اکنون که از فضل خداوند امکانات و تاثیر گذاری به مسئولین و خواص عنایت شده، باید به عهد خود وفا کرده و در جهت اعتلای جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند زیرا سستی در این امر سبب رخنه نفاق در دل می گردد که نتیجه آن خذلان و عذاب است.

در بیانیه تبلیغات اسلامی آمده است: مسیر حرکت عمومی دولت و ملت باید  راهی باشدکه بنیانش بر تقواست، که امروز همان ترسیم مومنانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری است یعنی مقاومت در برابر استکبار و ائمه کفر _ این پیمان شکنان قرن و امید به خداوند و یاریش به همراهی ملت، راهی که آن شهید عزیز طی کرد.

تجربه دوباره مذاکره و مداهنه با این عهدشکنان و جباران و ظالمین  به بشریت آن هم بخاطر ترس از قدرت موهوم آنان  یا وعده های دروغینشان شرط عقل نیست بلکه ایمان و شجاعت در اقدام راه حل مشکلات مردم و دور کردن محرومیت ها از سر این ملت عزیز است توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام خون شهید و پیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عموم مردم است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول