اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اختصاص ۴۰۰ واحد در قالب اقدام ملی به کارکنان ناجا استان تهران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از اختصاص ۴۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کارکنان ناجا استان تهران خبر داد.

اختصاص ۴۰۰ واحد در قالب اقدام ملی به کارکنان ناجا استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، ظهر امروز در نشست با معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان تهران از مسؤولین ناجا استان تهران خواست لیست کارکنان واجد الشرایط خود را در اختیار شرکت عمران قرار داده تا پالایش اولیه بر اساس ضوابط طرح اقدام‌ملی مسکن صورت پذیرد.

وی افزود: در همین راستا ۴۰۰ واحد از ظرفیت پروژه‌هایی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کارکنان ناجا اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به شرایط اختصاص مسکن ملی گفت: متقاضیان ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن باید دارای فرم ج سبز باشند و به این معنی است که متقاضی (سرپرست خانوار) و افراد تحت تکفل از اول فروردین ۸۴ فاقد مالکیت مسکونی باشد و از یهمن ۵۷ از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه‌ای استفاده نکرده باشد و حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشد.

حق لطفی گفت: متقاضیان مسکن ملی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام مسکن دریافت خواهند نمود و مابقی نیز آورده متقاضی است که همزمان با پیشرفت پروژه دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول