اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زیرساخت‌های شهرجدید هشتگرد هرچه سریع‌تر فراهم شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید اعطای واحد های مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهرجدید هشتگرد پیرو تفاهم‌نامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

زیرساخت‌های شهرجدید هشتگرد هرچه سریع‌تر فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در نشست با رییس و هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که عصر روز یکشنبه در استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تسریع در روند ارتقا زیرساخت‌های این شهر، گفت: باید اعطای واحد های مسکونی تحت عنوان مسکن محرومین در شهرجدید هشتگرد پیرو تفاهم‌نامه منعقده در این خصوص، ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های خدمات دهی در قطار برقی کرج-هشتگرد جهت رفاه حال مسافران تقویت شود، ادامه داد: ضرورت دارد راه اندازی ایستگاه های متروی دانشگاه خوارزمی و ماموت با اهتمام ویژه ای تکمیل شود.

بیمارستان شهر جدید هشتگرد را زودتر بسازید

شهبازی گفت: ساخت بیمارستان جدید توسط شرکت عمران شهر جدید سریعا اجرایی شود و برای تجهیز این امکان مهم آمادگی همراهی لازم را داریم.

وی افزود: باید مشکلات بنای نیمه کاره بیمارستان قدیمی شهرجدید در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شود.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل فضای آموزشی و فرهنگی شهرجدید، اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز فضای مساعدی در راستای سرمایه گذاری دارد باید سرمایه گذاران را برای اجرای مسئولیت های اجتماعی در مناطق محروم، تشویق کنید.

گفتنی است؛ در این نشست طی تماس‌های تلفنی و دعوت از مدیران مربوطه، هماهنگی‌های لازم با مدیران اجرایی استان جهت سرعت بخشی به امور از سوی استاندار صورت گرفت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول