اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

شهید برجام/ آقایان! بیدار شوید؛ بهترین‌های‌مان را گرفتند و هنوز خوابید!

تکان‌دهنده است؛ وحشتناک و دردناک. در روز روشن در وسط شهر، معاون وزیر دفاع و پدر علم اتمی ما را که قبلا رسما گفته‌اند او را ترور می‌کنند، به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسانند.

شهید برجام/ آقایان! بیدار شوید؛ بهترین‌های‌مان را گرفتند و هنوز خوابید!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز یادداشتی از سارا هوشمندی منتشر کرده است که متن آن در ادامه می‌آید.

تکان‌دهنده است؛ وحشتناک و دردناک. در روز روشن در وسط شهر، معاون وزیر دفاع و پدر علم اتمی ما را که قبلا رسما گفته‌اند او را ترور می‌کنند، به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت می‌رسانند.

پارسال سپهبدمان و امسال دانشمندمان را این مجانین جامعه جهانی ترور می‌کنند؛ و پیام دولتمردان ما به تروریست‌ها این است: بیایید مذاکره کنیم! بیایید به ۲۰۱۷ برگردیم و گل بگوییم و گل بشنویم شاید فرجی شد!

آقای روحانی! این همان جامعه جهانی‌ای است که شما ما را دعوت به هضم شدن در آن می‌کنید. این جنایات کمرشکن برآمده از قانون همان دنیا، همان سازمان ملل و همان جامعه جهانی‌ صهیونیستی است که این مدال‌آورندگان فشار ایمیلی و پرتاب خودکار، دخترک جاسوسش را با نیش تا بناگوش دررفته چنان استقبال می‌کنند که دنیا را به ریش غیرت‌مان بخندانند و عشاق غرب‌زده و بی‌ریشه‌ نظم نوین که برای پیشبرد اهداف‌شان سال‌هاست بر طبل گوش‌خراش «سایه جنگ» کوبیده‌اند ما را رهنمون به چنین جنگلی می‌کنند! جنگلی که «مایکل مورل» مقام آمریکایی‌ا‌ش صراحتا اعلام می‌کند باید ایرانی‌ها را بی‌سروصدا و خاموش ترور کرد تا ناگزیر به سازش و مذاکره شوند!

وقتی جاسوسان رژیم مفلوک و در حال اضمحلالی در مایه‌های صهیونیست‌ها می‌توانند براحتی و تنها با صرف مقداری پول، مشخصات و چگونگی رفت‌و‌آمد دکتر فخری‌زاده را از طریق بازرسان تروریست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دست آورده و در روز روشن ایشان را ترور و شهید کنند، وای به دلخوش کردن به توافق با کدخدای مؤدب و باهوش جدید؛ بایدن!

ما با اصل مذاکره با دنیا مخالف نیستیم که دین‌مان دین سازگاری و همزیستی مسالمت‌آمیز است، دین گفت‌وگو است اما نه از موضع حقارت و انفعال و باج‌دهی بلکه از جایگاه عزت و شرف؛ نه از موضع ترس از کدخدا بلکه از موضع اعتماد به خدا! که ما دست‌پرورده‌ مکتب حسین علیه‌السلام هستیم.

آقایان! بیدار شوید؛ بهترین‌های‌مان را گرفتند و هنوز خوابید! چگونه به شما بفهمانیم که دنیا دنیای گفتمان نیست! دنیای گرگ و بره است؛ دنیای نامردی‌ است؛ دنیای اگر نزنی می‌خوری ا‌ست! چگونه می‌توانید پاسخ خون‌های پاک شهیدانی چون قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده را که از نخبگان بی‌نظیر تاریخ بودند در روز جزا بدهید؟ در محضر پروردگاری که فرموده: «ولن یجعل‌الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا» چگونه از خود دفاع می‌کنید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول