اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شیرینی‌ خدمت در تلخی‌های کرونا/رزمایش همدلی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در کهگیلویه

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با توزیع ارزاق معیشتی در عرصه خدمت به مردم نقش‌آفرینی دارد.

شیرینی‌ خدمت در تلخی‌های کرونا/رزمایش همدلی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،کرونا که آمد فارغ از التهاب و دلهره و دردهایی که داشت اما صحنه‌هایی از همدلی و نوعدوستی ملت ایران را بار دیگر نمایان کرد.

کرونا تحولی جدید در عرصه خدمت بسیجیان و گروه‌های جهادی پدید آورد و هر روز طرح‌های از جنس همدلی و کمک مؤمنانه در راستای فرامین رهبر انقلاب برای گره‌گشایی و التیام زخم‌های به جای مانده از این بیماری به اجرا درآمد.

در این میان بسیجیانی که همواره در صحنه حضور داشتند این بار به میدان مبارزه با کرونا آمدند و از همان روزهای ابتدایی ورود ویروس منحوس فعالیت‌های خود را از سر گرفتند تا برای سلامت مردم و جامعه نقشی ایفا کنند.

 

آنها جزء نخستین گروه‌هایی بودند که در میدان مبارزه با کرونا حضور پیدا کردند و با تولید ماسک، توزیع مواد ضدعفونی و...سعی کردند مایحتاج اولیه بهداشتی کادر درمان و جامعه را تأمین کنند.

گندزدایی از معابر عمومی و اماکن، ضدعفونی محله به محله، توزیع مواد حفاظتی و مراقبتی، تنها گوشه‌ای از اقدامات این قشر بود که در موج‌های بعدی به فراخور نیاز نوع فعالیت و خدمت آنها شکل دیگری به خود گرفت.

 

در مرحله‌ای از مقابله با کرونا نیز بسیجیان در ورودی شهر مستقر شده و بخشی از اجرای محدودیت‌ها را بر عهده گرفتند.

و حالا تهیه بسته‌های معیشتی، فرهنگی، بهداشتی مرحله دیگری از خدمت بسیج و گروه‌های جهادی است که بر خدمت به مستضعفین و نیازمندان تمرکز دارند.

 

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی گردان 486 امام حسین(ع) تیپ 48 فتح در دهدشت از جمله نیروهای فعال در عرصه مبارزه با بیماری کرونا است که با همکاری امام جمعه خدمت جهادی به نیازمندان را به عنوان تکلیف دنبال می‌کند.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا رزمایش همدلی و احسان طی چنین مرحله و در مجموع 600 بسته معیشتی از سوی این گروه اجرا شده است.

 

این هفته نیز 140 بسته معیشتی شامل شامل برنج، عدس، گوشت، روغن، رب، ماکارونی و لوبیا به ارزش هر بسته 350 هزار تومان بین جامعه هدف در دهدشت، سوق، راک و سمغان توزیع شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خصوص اهمیت دستگیری از نیازمندان اظهار داشت: در شرایط دشواری که به خاطر کرونا بر زندگی مردم حاکم شده قشر مستضعف جامعه بیش از دیگران با سختی مواجه شده و نیازمند رسیدگی هستند.

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: تدبیر مقام معظم رهبری در تأکید بر رزمایش مؤمنانه و همدلی برای دستگیری از قشر آسیب‌پذیر از کرونا مسیر جدیدی در توجه به نیازمندان ایجاد کرد که راهگشا است.

وی با قدردانی از روحیه جهادی متولیان رزمایش‌های مؤمنانه اضافه کرد: در این میان نیکوکاران، خیرین، بسیجیان و گروه‌های جهادی نقش خوبی برای جبران آسیب‌های وارده داشته و عرصه خدمت را ترک نکردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه حائز اهمیت بوده و باید تداوم داشته باشد، گفت: این رزمایش‌ها باعص شده تهدید به وجود امده از کرونا به فرصت تبدیل شود.

انتهای پیام/82016/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول