اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: با ۲۳۲ رأی موافق مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح خروج ایران از NPT تصویب شد.

تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس اظهار کرد: اگرچه نمایندگان در هفته‌های گذشته این مورد  را موردبررسی قرار داده و یک‌فوریت آن را تصویب کردند اما پس از بررسی‌های دقیق و جلسات کارشناسانه، دو فوریت این طرح به تصویب رسید.

وی با اشاره به بدعهدی‌های کشورهای غربی در مقابل حسن رفتار ایران افزود: ایران تمام تعهدات برجامی خود را از صفر تا ۱۰۰ انجام داده، این موضوع در گزارش‌های  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز آمده لذا  دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با ۲۳۲ رأی به تصویب رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت شهید فخری زاده و تأکید کمیسیون به اقدام راهبردی برای  منافع ملی و خواسته عمومی مردم بعد از شهادت شهید فخری زاده گفت: با ۲۳۲ رأی موافق مجلس شورای اسلامی دو فوریت طرح خروج ایران از NPT تصویب شد، بر این اساس منع اجازه بازرسی از تأسیسات  اتمی ایران توسط آژانس به تصویب رسید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول