اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری کلاهبردار اپلیکیشن «آپ» در لنده

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری کلاهبردار اپلیکیشن آپ در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اپلیکیشن «آپ» در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرگرد فرزین جمشیدی اظهار کرد: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در ازای خرید خود به فروشندگان، رسید جعلی پرداخت اینترنتی اپلیکیشن "آپ" می‌دهد، بلافاصله موضوع از طریق پلیس اطلاعات و اماکن عمومی در دستورکار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های فنی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد، که رسیدها جعلی و هیچگونه وجهی به حساب فروشندگان واریز نگردیده افزود: ماموران پلیس اطلاعات و اماکن عمومی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی لنده اظهار داشت: متهم ضمن قبول اتهام وارده  اقدام به پرداخت بدهی‌های خود کرده؛ گوشی وی ضبط و پرونده وی جهت سیر قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

جمشیدی از شهروندان خواست، تا سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با واریز یا برداشت از حساب بانکی  با دریافت پیامک از طرف بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند، همچنین در صورت برخورد با هرگونه جرمی در فضای مجازی و یا حقیقی مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول