اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ورود بیش از ۳۸۰ هزار تن بار به بندرخشک پیشگامان یزد

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از تخلیه بیش از ۳۸۰ هزار تن انواع بار در بندرخشک پیشگامان طی ۸ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

ورود بیش از ۳۸۰ هزار تن بار به بندرخشک پیشگامان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا شهسواری عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که با تکمیل و راه‌اندازی کلیه بخش‌های فاز نخست بندرخشک پیشگامان در سال گذشته، حجم بار ورودی به این مجموعه افزایش داشته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون و به رغم شرایط حاکم بر اقتصاد و تولید، بیش از ۳۸۰ هزار تن انواع بار به صورت ریلی و جاده ای وارد بندرخشک پیشگامان شده است.

وی با بیان این‌که این بارها شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله بوده است، افزود: سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کلینکر سیمان، انواع میوه، ماشین آلات صنعتی و انواع غله را از جمله بارهای ورودی به بندرخشک پیشگامان در این مدت است.

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان خدمات حمل و نقل کالا، تخلیه و بارگیری، امور گمرکی، خدمات سردخانه ای و انبارداری، باسکول ریلی و جاده ای و مشاوره واردات و صادرات کالا را از جمله خدمات بندرخشک پیشگامان دانست.

 بندرخشک پیشگامان تنها بندرخشک تعاونی کشور  و دارای گمرک اختصاصی است که با مجوز رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان بارانداز کالا در مرکز کشور فعالیت می کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول