اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان برنده دربی گیلان

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ دسته اول کشور موفق شد در دربی گیلان تیم چوکا تالش را در ورزشگاه سردار جنگل رشت دو بر صفر شکست دهد.

ملوان برنده دربی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ دسته اول کشور موفق شد در دربی گیلان تیم چوکا تالش را در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردار جنگل رشت دو بر صفر شکست دهد.

دربی گیلان با رقابت دو تیم فوتبال چوکا تالش و ملوان بندرانزلی از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

چوکا تالش به دلیل غیراستاندارد بودن ورزشگاه پوریای ولی تالش در شهر رشت و در ورزشگاه سردار جنگل این شهر در رقابت های این فصل از رقبا میزبانی می کند.

این دو تیم در حالی در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول کشور در مصاف با رقبای خود متحمل شکست شده بودند و در دربی گیلان به دنبال سه امتیاز بودند.

جدال هادی شکوری و مازیار زارع سرمربیان دو تیم چوکا و ملوان که سابقه بازی در دو تیم بزرگ پایتخت را نیز داشتند از نکات قابل توجه بازی بود که البته مازیار زارع به دلیل محرومیت در کنار نیکمت حضور نداشت و محمد حبیبی هدایت ملوان را برعهده گرفته بود. 

هادی شکوری سرمربی تین فوتبال چوکا در این دیدار با ترکیب محمد فرامرزی، کنعان طاهرنژاد، یامین فلاح، وحید همراز، محمد جعفری، کیوان محمدنژاد، امیررضا غمناک، علی مصطفایی، علی صبوری، سامان نورمحمدی و علی امیری پا به میدان گذاشت.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز که در این هفته به مانند هفته گذشته به دلیل محرومیت از سکوها ناظر بازی بود ملوان را با ترکیب مبین عشایر، حافظ یعقوبی، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، امید سلطانی، میثم شاه مکوندزاده، خشایار زبرجد، هادی حبیبی نژاد، میعاد یزدانی، ارسلان تفضلی و محمد مهری روانه بازی کرد.

در دقیقه دو بازی بازیکنان دو تیم با یکدیگر به شدت درگیر شدند که با وساطت داور این درگیری به پایان رسید و داور سامان نورمحمدی کاپیتان چوکا را با کارت زرد جریمه کرد.

میلاد یزدانی در دقیقا چهار بازی در حالی که توپ از جناح راست ملوان بر روی دروازه ارسال شده بود از فرصت استفاده کرد و با یک شوت زیبا از داخل محوطه جریمه گل اول ملوان را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۲ بازی یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه ملوان بر روی بازیکن چوکا رخ داد و در حالی که به نظر می رسید بازیکن ملوان مرتکب خطا شده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این منجر به اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی چوکا به داور بازی شد و یکی از اعضای کادر فنی چوکا نیز از زمین بازی اخراج شد.

در حالی که چوکا بعد از خوردن گل اول در حال ارائه بازی هجومی بود تیم فوتبال ملوان از فرصت استفاده کرد و با یک ضدحمله تند و سریع محمد مهری در دقیقه ۳۷ گل دوم تیم فوتبال ملوان را از داخل محوط شش قدم به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۴ میعاد یزدانی زننده گل اول ملوان مرتکب یک خطای شدید بر روی بازیکن چوکا شد که داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

اولین تعویض تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه ۵۸ بازی صورت گرفت و حمید حیدری به جای هادی حبیبی نژاد وارد زمین مسابقه شد.

چوکا تالش نیز در دقیقه ۶۴ بازی اولین تعویض خود را انجام داد و رضا اعتمادی به جای امیر رضا غمناک وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه ۸۳ بازی نیز بهزاد یوسف علی پور به جای کیوان محمد نژاد وارد زمین بازی شد.

فرید بلوک باشی دومین تعویض تیم فوتبال ملوان بود که در دقیقه ۶۵ جانشین خشیارزبرجد در زمین بازی شد و زکریا مرادی و مهدی هاشمی نژاد نیز به عنوان سومین و چهارمین بازیکنان تعویضی ملوان در دقیقه ۷۹ به جای ارسلان توسلی و میعاد یزدانی وارد بازی شدند.

در دقیقه ۷۰ بازی کنعان طاهرنژاد مدافع تیم فوتبال چوکا تالش در جدال با مهاجم ملوان بر سر تصاحب توپ به شدت مصدوم شد و چند دقیقه ای بازی متوقف شد و سپس فرهاد فرهانی دیگر مدافع چوکا به جای طاهرنژاد وارد بازی شد.

دو تیم بعد از دو گل ملوان بازی متعادلی را انجام دادند و حتی چوکا نیز توانایی خلق موقعیت های با شانس گل بالا را بر روی دروازه ملوان بندر انزلی نداشت و بازی با همان نتیجه دو بر صفر به نفع ملوان به پایان رسید‌.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول