اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان: ردپای رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده مشهود است

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان با محکوم کردن ترور شهید دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران تاکید کرد بی‌تردید ردپای رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند و فیزیکدان حوزه تمدنی ما مشهود است.

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان: ردپای رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده مشهود است

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «عبدالطیف پدرام» رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته‌ای هسته‌ای و دفاعی ایران را تسلیت گفت.

وی با اشاره به ترور و شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران ضمن محکوم کردن این جنایت، طی پیامی گفت: اطلاعات و آگهی‌های موجود درباره این رویداد، ردپای رژیم صهیونیستی را در ترور دانشمند و فیزیکدان حوزه تمدنی ما به اثبات می‌رساند.

رهبر حزب کنگره افغانستان در پیام تسلیت و همدردی خود افزود: شهید محسن فخری زاده یکی از برجسته‌ترین دانشمندان و فیزیکدانان برجسته حوزه تمدنی ما بود. ترور مرموز او بی‌تردید نمایانگر دشمنی آشکار و پنهان دشمنان بزدل و تبهکار و عناصر خائین و وفادارشان در دشمنی با حوزه تمدنی ما را به اثبات می‌رساند.

پدرام در این پیام تاکید کرد: اطلاعات و آگهی‌های موجود در این زمینه رد پای رژیم صهیونیستی را به اثبات می‌رساند. این عمل جنایتکارانه را محکوم می‌نماییم.

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در این پیام ضمن ابراز تاثر عمیق خویش، این ضایعه بزرگ را به جمهوری اسلامی ایران، جامعه دانشگاهی و قاطبه ملت ایران تسلیت گفت و برای این شهید بزرگوار درجات عالی را خواستار شد.

به گزارش فارس، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودرو حامل وی به شهادت رسید. 

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول