اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آزادی 5 زندانی در بند به همت بسیجیان کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان و همکاری جمعی از خیران بسیجی شهرستان کاشان با جمع‌آوری 900 میلیون ریال وجه نقد موجب آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد که با حضور در زندان کاشان این اقدام محقق شد.

آزادی 5 زندانی در بند به همت بسیجیان کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، کریم اکبری ضمن عرض تبریک به مناسب فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که حاضران در این عرصه از جان و مال خود برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه سرداران شهید والا مقام نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای بارز از یک بسیجی واقعی است، گفت: برنامه‌های هفته بسیج سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال و کاهش شیوع این ویروس منحوس برنامه‌ریزی شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت امور تربیتی ویژه مددجویان در ندامتگاه کاشان ابراز داشت: بسیج حقوقدانان ناحیه مقاومت بسیج کاشان این آمادگی را دارد که با حضور مستمر در زندان کاشان در راستای حل مشکلات مددجویان به ویژه زندانیان جرایم مالی و غیرعمد تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

اکبری با بیان اینکه حضور بسیجیان حقوقدان در زندان کاشان می‌تواند موجبات حل مشکلات زندانیان را فراهم کند، گفت: بسیجیان حقوقدان این آمادگی را دارند در همین راستا یک روز در هفته در زندان کاشان حضور پیدا کرده و مشکلات حقوقی زندانیان را بررسی و در راستای رفع مشکلات آنان مشاوره‌های لازم به مددجویان ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن آمادگی بسیج در راستای کمک به امور تربیتی مددجویان در ندامتگاه کاشان تصریح کرد: حفظ روحیه مددجویان و ارتقاء بُعد معنوی آنان در کنار رفع مشکلات در راستای آزادی آنان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر همین اساس بسیج در این راستا اعلام آمادگی می کند.

وی افزود:به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان و همکاری جمعی از خیران بسیجی شهرستان کاشان با جمع‌آوری ۹۰۰ میلیون ریال وجه نقد موجب آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد که با حضور در زندان کاشان این اقدام محقق شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول