اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توقیف 315 دستگاه تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک در کرمانشاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه، از توقیف و اعمال قانون بیش از ۳۱۵ دستگاه تاکسی و اتوبوس و همچنین اعمال تعهد و ثبت تخلف 733 فقره برای رانندگان بدون ماسک خبر داد.

توقیف 315 دستگاه  تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک در کرمانشاه

سجاد سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اهتمام سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه بر اجرای صحیح رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری شایسته رانندگان شاهد رعایت استفاده از ماسک و  فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم و این روند هر روز بهبود می‌یابد.

وی ادامه دا د: با تمام تدابیر پیشگیرانه سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه،به جهت حفظ سلامت شهروندان و رانندگان در این مدت علاوه بر توقیف و اعمال قانون بیش از ۳۱۵ دستگاه تاکسی و اتوبوس فاقد ماسک ۷۳۳ فقره مدارک رانندگان که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در زمان سفرهای درون شهری رعایت نکرده بودند اخذ و تعهد محضری مبنی بر عدم تکرار تخلف در کارنامه آن‌ها ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهر کرمانشاه یادآور شد: تیم‌های واحد گشت و بازرسی دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح شهر مستقر هستند و بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نظارت لازم را دارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول