اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصاری فرد: مهاجم زنده به این است که گل بزند / وقت چمن خوب باشد توپ به شما گوش می‌دهد

مهاجم ایرانی آ.اک آتن پس از گلزنی در بازی شب گذشته سوپرلیگ یونان در خصوص بازی، دربی هفته آتی مقابل پاناتیانکوس و کیفیت بالای ورزشگاه یونانی صحبت کرد.

انصاری فرد: مهاجم زنده به این است که گل بزند / وقت چمن خوب باشد توپ به شما گوش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم سوپرلیگ یونان، آ.اک آتن با درخشش کریم انصاری فرد مقابل آستراس تریپولیس به برتری 2 بر یک رسید.

مهاجم ایرانی گل پیروزی بخش آ.اک را به ثمر رساند و باعث شد تا تیمش تا رده سوم جدول صعود کند.

انصاری فرد پس از این بازی اظهار داشت: به تیم تبریک می‌گویم که تصویر خوبی از خود به جا گذاشت. ما واقعا می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم. خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم به برد دست یابیم.

وی ادامه داد: از طرف خودم می‌گویم که یک مهاجم زنده به این است که گل بزند. وقتی شما گل می‌زنید اعتماد به نفس می‌گیرید. چقدر مهم است که این گل شما باعث پیروزی تیم هم بشود.

بازیکن ایرانی آ.اک اظهار داشت: نکته کلیدی بازی کیفیت عالی زمین ورزشگاه بود. این ورزشگاه (تئودوروس کولوکوترونیس) جزو بهترین‌ها در یونان است و وقتی شما در اینجا بازی می‌کنید لذت می‌برید. امیدوارم ورزشگاه ما نیز سریع‌تر آماده شود و از ریاست باشگاه تشکر می‌کنم که می‌خواهند سریع‌تر ورزشگاه خودمان را آماده کنند.

انصاری فرد تصریح کرد: ما کیفیت خودمان در این چمن به نمایش گذاشتیم. وقتی آ.اک در چنین ورزشگاهی بازی می‌کند کیفیتش را نشان می‌دهد. ما وقتی در چنین ورزشگاهی بازی می‌کنیم برای حریفان یک کابوس خواهیم بود. به باشگاه حریف تبریک می‌گویم که چنین ورزشگاهی را آماده کرده است. در این چمن توپ به شما گوش می‌دهد که چه کاری می‌خواهید انجام دهید.

ستاره ایرانی آ.اک اظهار داشت: در هر 2 گلی که به ثمر رساندیم ما همکاری خوبی را در تیم به نمایش گذاشتیم. نشان دادیم که چقدر همکاری در این تیم اهمیت دارد و این مسئله به قدری بود که آدم خجالت می‌کشد توپ نهایی را به گل تبدیل نکند.

انصاری فرد در خصوص بازی هفته آینده مقابل پاناتیانکوس و دربی آتن اظهار داشت: اول از همه بگویم که دلم برای هواداران تنگ شده است. شما در این بازی برای جهان بازی می‌کنید مخصوصا اینکه دربی باشد. من هر بازی را به مثابه یک فینال می‌بینم و به این اهمیت نمی‌دهم که آیا گل بزنم یا خیر. البته که خوشحال می‌شوم که گل بزنم ولی مهمترین چیز برای ما این است که پاناتیانکوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول