اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افت دما و یخبندان در انتظار آذربایجان غربی/کوهنوردان و مسافران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

چهارشنبه هفته جاری مجددا افت محسوس دما و یخبندان در استان به وجود می آید که ضرورت دارد دستگاه های خدمات رسان نسبت به هشدارهای هواشناسی آمادگی لازم را داشته باشند و توصیه می شود کوهنوردان هشدارها را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات در زمان بارش خودداری کنند.

افت دما و یخبندان در انتظار آذربایجان غربی/کوهنوردان و مسافران هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، براساس نقشه های پیش یابی، تا قبل از ظهر امروز در جنوب شرق استان شاهد بارش برف و به تدریج کاهش ابر و قطع بارش سایر مناطق استان خواهیم بود.

از ظهر کاهش ابر، باد ملایم در غالب مناطق استان و جنوب شرق استان تغییرات جزئی دما و سایر مناطق استان افزایش 1 تا 3 درجه ای دما را شاهد خواهیم بود که از امشب کاهش پوشش ابر و افت محسوس دما در غالب مناطق را خواهیم داشت و یخبندان نیز از امشب آغاز می شود.

فردا آسمان غالب مناطق استان صاف تا کمی ابری، برخی مناطق مه آلود، باد ملایم در غالب مناطق، افزایش دما 1 تا 3 درجه در غالب مناطق خواهد بود و از شب مجددا کاهش محسوس دما و یخبندان در سطح استان خواهد بود.

روز چهارشنبه غالب مناطق استان کمی ابری تا نیمه ابری برخی مناطق مه آلود و به همراه باد ملایم در غالب مناطق خواهد بود که افزایش دما 1 تا 3 درجه در استان را خواهیم داشت و چهارشنبه مجددا افت محسوس دما و یخبندان در استان به وجود می آید که ضرورت دارد دستگاه های خدمات رسان نسبت به هشدارهای هواشناسی آمادگی لازم را داشته باشند و توصیه می شود کوهنوردان هشدارها را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات در زمان بارش خودداری کنند.

علاوه بر این، ضرورت دارد رانندگان برای تردد در جاده های استان نسبت به تجهیز خودروهای خود به زنجیرچرخ اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول