اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف 3 میلیاردریالی سیگار و تنباکوی قاچاق درمولوی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف سیگار و تنباکوی قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال در محدوده بازار مولوی تهران خبر داد.

کشف 3 میلیاردریالی سیگار و تنباکوی قاچاق درمولوی

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از کشف سیگار و تنباکوی قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تصریح کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دخانیات در محدوده بازار مولوی، تیم عملیات معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حال گشت‌زنی به یک دستگاه وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن تعداد 138 هزار نخ انواع سیگار خارجی و هزار بسته تنباکوی قاچاق کشف کردند که بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آنها بیش از 3 میلیارد ریال است.

سرهنگ ولی‌پور گودرزی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات اعلام کردند که کالاها را از چندین انبار تحویل گرفته و برای توزیع به این محل منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان درخواست کرد که هر گونه قاچاق کالا و ارز را در صورت مشاهده از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول