اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

رباتی که خریدها را از فروشگاه تا درب منزل حمل می کند

شرکت ال جی از تولید رباتی خبر داده که بعد از انجام خرید در فروشگاه های مختلف، تمامی اقلام را تا درب منزل حمل می کند.

رباتی که خریدها را از فروشگاه تا درب منزل حمل می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، این ربات نه تنها از هوشمندی لازم برای انتخاب کالاها و برداشتن آنها از قفسه ها برخوردار است، بلکه می تواند به طور مستقل از آسانسور هم استفاده کند.

ربات یادشده که کلوی سروی بات نام دارد، می تواند از فروشگاه زنجیره ای جی اس ۲۵ خرید کند که در پارک علمی ال جی در شهر سئول پایتخت کره جنوبی واقع است.

از این ربات می توان برای خرید اقلام مختلفی مانند ساندویچ، نوشیدنی، مواد غذایی مختلف و غیره استفاده کرد. این ربات دارای سه قفسه است که در مجموع توان حمل ۱۵ کیلوگرم بار را دارند.

برای سفارش کالا از طریق این ربات از یک اپلیکیشن ویژه به نام KakaoTalk استفاده می شود و ربات ها بعد از دریافت اقلام با کمک متصدی فروشگاه به طور مستقل به سمت مقصد حرکت می کنند و در زمان رسیدن به مقصد برای مشتری پیامک می زنند. کل این فرایند در مجموع در حدود ۵ دقیقه طول می کشد. ال جی در حال برنامه ریزی برای استفاده از این ربات در بیمارستان ها و رستوران هاست.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول