اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری دوره آسیب‌های فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان لامردی

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی لامرد گفت: دوره آسیب‌های فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان لامردی برگزار شد.

برگزاری دوره آسیب‌های فضای مجازی ویژه دانش‌آموزان لامردی

علیرضا تاجیکی امروز در گفت وگو با خبرنگارفارس در لامرد، با بیان اینکه ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای لازمه فعالیت در فضای مجازی است، اظهار داشت: با توجه به زندگی در عصر اینترنت و استفاده روزافزون عموم جامعه از رسانه‌های تعاملی و از سویی افزایش آسیب‌ شبکه‌های اجتماعی نوظهور، ارتقای سواد رسانه‌ای می‌تواند نقش موثری در کاهش آسیب‌ها و استفاده هوشمندانه از اینترنت داشته باشد.

وی افزود: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) با آگاهی از ضروریت‌های مورد نظر، راه‌اندازی شده تا با آموزش عمومی و تخصصی به اقشار مختلف جامعه، سطح سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا بخشد و راهکاری برای کاهش اثرات مخرب رسانه‌ها به ویژه برای مخاطبان جوان و نوجوان که بیشترین مصرف‌کنندگان رسانه‌ها هستند، ارائه نماید.

تاجیکی گفت: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در شهرستان لامرد تاکنون تنها طی هشت ماه گذشته در سال جدید با توجه به شیوع ویروس منحوس کویید۱۹ و محدودیت‌های ایجاد شده برنامه‌های مختلفی از جمله دو دوره سواد رسانه به صورت مجازی و با حضور بیش از ۱۷۰ نفر دوره آسیب های فضای مجازی برای دانش آموزان یکی از مدارس متوسطه اول شهر لامرد داشته است.

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی لامرد خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم که بدون دریافت هیچ گونه هزینه‌ای، دوره‌های مختلف آموزشی سواد رسانه‌ای را به صورت رایگان و با ارائه گواهی معتبر برای دانش‌آموزان، بسیجیان، ادارات، سازمان‌ها، نهادها و اصناف مختلف برگزار کنیم.

 دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی شهرستان لامرد بیان داشت: تمام اقشار در سراسر نقاط شهرستان زیر پوشش چتر این نهضت قرار خواهند گرفت و از آموزش‌های عمومی و تخصصی سواد رسانه‌ای بهره‌مند خواهند شد که از این رو از تمام فعالین حوزه رسانه و فضای مجازی جهت همکاری با این نهضت دعوت می‌کنیم و پذیرای پیشنهادات و نقطه نظرات این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول