اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بررسی عملکرد انصاری فرد در آ.اک / چرا ستاره ایرانی خطرناک‌ترین مهاجم تیم است +عکس و فیلم

گزارش sport24 به تمجید از کریم انصاری فرد در آ.اک آتن پرداخت و با استفاده از آمارهای دقیق Opta نشان داد که او خطرناک‌ترین مهاجم تیم است.

بررسی عملکرد انصاری فرد در آ.اک / چرا ستاره ایرانی خطرناک‌ترین مهاجم تیم است +عکس و فیلم

مظاهر جعفری- به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته کریم انصاری فرد گل دوم و پیروزی بخش آ.اک آتن مقابل آستراس تریپولیس را به ثمر رساند و مورد تمجید رسانه‌های یونانی قرار گرفت.

سایت sport24 در گزارشی با عنوان «انصاری فرد نمی‌بخشد» از او به عنوان یک قاتل نام برد و نوشت که چرا کریم انصاری فرد خطرناک‌ترین مهاجم آ.اک است. این رسانه یونانی نوشت که ستاره ایرانی بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد و یک قاتل در خط حمله است.

در زیر گزارش sport24 در خصوص کیفیت بالای کریم انصاری فرد را بخوانید:

*بهترین قاتل در آ.اک

اگر چه ستاره ایرانی ممکن است تابستان به عنوان گزینه دوم خط حمله پشت «نلسون اولیویرا» خریداری شده باشد ولی به لطف توانایی‌های او این بازیکن به مهاجم اصلی آ.اک بدل شد.

همانطور که در گراف و جدول زیر می‌بینید کریم انصاری فرد بهترین مهاجم آ.اک است که بیشترین دقت را در خط حمله به نمایش گذاشته است. آمار زیر از سایت اپتا مختص سوپرلیگ یونان برداشته است.

مهاجم 30 ساله ایرانی در 14 موقعیتی که برایش فراهم شده توانسته 3 گل به ثمر رساند و دقت گلزنی 21.4 درصد را به نمایش گذارد. (البته این آمار بدون احتساب پنالتی است)

در حالی که اولیویرا از 71 موقعیت 12 گل زده (16.4 درصد دقت گلزنی) و مارکو لیواخا از 83 موقعیت 9 گل (10.8 درصد دقت گلزنی) به ثمر رسانده است. (این آمار از سایت اوپتا و از آغاز فصل 2019-2020 تا کنون گرفته شده است)

*خطرناک‌ترین مهاجم آ.اک

سایت اوپتا در خصوص آمار XG یا (expected goals) - (احتمال گلزنی) از آغاز فصل 2019-2020 تا کنون آماری برای تیم آ.اک آتن منتشر کرد.

اولیویرا در این زمینه با کسب 0.42 احتمال در هر بازی بهترین بازیکن است ولی کریم انصاری فرد پشت سر او با آمار 0.33 احتمال گل در هر بازی ایستاده است و می‌تواند به خطرناک‌ترین مهاجم آ.اک بدل شود.

در تصویر زیر جزئیات آمار انصاری فرد در کل از سایت اوپتا را مشاهده کنید. طبق این گزارش کریم انصاری فرد در کل 15 شوت به سوی دروازه داشته که نصف آنها احتمال گل داشته‌‌اند که برای یک مهاجم آمار بدی نیست. او آمار 2.75 احتمال را به ثبت رسانده که توانسته از این تعداد 4 گل هم به ثمر رساند.

*انصاری فرد از کجا بهتر گل می‌زند؟

گراف زیر نشان می‌دهد که ستاره ایرانی در قسمت راست محوطه جریمه بیشتر گلزنی کرده است. این گراف نشان می‌دهد که میل انصاری فرد که با پای راستش بهتر گل می‌زند اینگونه است که توپ را به راست بیاورد و توپ را وارد دروازه کند اما بازی شب گذشته انصاری فرد با پای چپ ولی از همان نقطه مورد علاقه خود توپ را به گل تبدیل کرد. گل او در بازی شب گذشته را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول