اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

هدف‌های بزرگی را برای انتقام از دشمن نشانه می‌رویم

امام جمعه ممسنی گفت: پس از شهادت دانشمند هسته‌ای؛ شهید فخری‌زاده باید همواره هوشیار باشیم چرا که سرمایه بزرگی را از ما گرفته‌اند و ما نیز باید هدف‌های بزرگی را برای انتقام از عاملان و آمران این ترور، نشانه برویم.

هدف‌های بزرگی را برای انتقام از دشمن نشانه می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی، شهادت راهی است که همواره مردان مسیرش را شناسایی کرده و آنها را پس از امتحان و شاهد شدن، آسمانی می‌کند.

پس از شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید دکتر فخری‌زاده، امام جمعه ممسنی، که خود نیز از آزادگان و یادگاران دفاع مقدس است با خبرنگار فارس در این باره گفتگو کرد و انتقام سخت از دشمنان انقلاب را خواستار شد.

وی پس از تلاوت آیه شریفه ۲۳ سوره مبارکه احزاب، اظهار داشت: شهادت دانشمند بزرگ کشورمان، دانشمند هسته‌ای و صنایع دفاعی دکتر محسن فخری زاده را به محضر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی و همکاران این شهید والامقام، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

حجت‌الاسلام شاکری‌فر افزود: هنر شهید والامقام دکتر فخری‌زاده، جمع بین تعهد و تخصص در حد مطلوب بود، ایشان سه نوع مجاهدت داشتند؛ جهاد رزمی،که او را یکی از فرماندهان دفاع مقدس کرده بود و حماسه‌های رزمندگان دفاع مقدس ما، برگ زرینی در تاریخ ایران و ایرانیان خواهد بود.

امام جمعه ممسنی با بیان اینکه دومین جهاد این شهید والامقام جهاد علمی بود، گفت: او از دانشمندان برتر جهانی بود، مدیریت عالیه‌اش در صنایع دفاعی و فیزیک هسته‌ای، جایگاه ایران اسلامی را بسیار ارتقاء داده بود همچنین فعالیت‌های گسترده او و همکاران در عرصه دفاع پدافند هسته‌ای، میکروبی، شیمیایی و موشکی مایه مباهات کشور عزیزمان شده بود.

وی اضافه کرد: در شرایط بسیار حساس امروزی و در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، تلاش موفقیت‌آمیز این مرد بزرگ در ساخت کیت تشخیص کرونا، خدمات ارزنده‌ای به مردم و به کشور عزیزمان ارائه خواهد داد.

این آزاده و یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: شهید عزیز ما، جهاد عملی‌اش هم زبانزد بود، در همین روزهای کوتاه، مطالب بسیار ارزشمندی از خانواده، همکاران، دوستان و کسانی که با این دانشمند فرزانه ارتباط داشته‌اند بیان شده، که همه نشانگر خودسازی او و تلاش در عرصه جهاد اکبر در کنار جهاد اصغرش بوده است.

امام جمعه ممسنی ضمن اشاره به لزوم دقت بیشتر سیستم اطلاعاتی کشور افزود: البته این که دشمن، شخصیتی را آن چنان شناسایی کند که در سطح سران رژیم‌های تروریستی و استکباری شخصا نام او آورده شود، این نشان از جایگاه والای این انسان برجسته است، این ترور یادآور شهادت ۱۷ هزار شهید مظلوم، از اقشار مختلف مردم عزیزمان به دست دست‌نشاندگان استکبار همچنین یادآور شهیدان هسته‌ای عزیزمان: شهیدان علی‌محمدی شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی روشن و یادآور شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست سیستم تروریست است.

وی اظهار داشت: هر چند دشمن شکست خورده از جنگ فیزیکی در هشت سال دفاع مقدس، در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی و رسانه‌ای و ناامن سازی را بر کشور ما تحمیل کرده، ولی ملت ما، جوانان ما، اهل بصیرت و دشمن‌شناسی‌ هستند و تمام مکر دشمن را خنثی خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ممسنی با تاکید بر اینکه انتقام این خون‌های پاک، پاکسازی منطقه به ویژه کشورهای جبهه مقاومت، از لوث اجانب است، افزود: ما همواره باید هشیار باشیم که سرمایه بزرگی را از ما گرفته‌اند و ما نیز باید هدف‌های بزرگی را برای انتقام از عاملان و آمران این ترور، نشانه برویم.

امام جمعه نورآباد به نقش مهم جوانان و دانشمندان و نخبگان در تکمیل پروژه‌های ناتمام این دانشمند شهید اشاره کرد و گفت: از دانشمندان عزیز و نخبه کشورمان، به ویژه جوانان پاک و مؤمن و تحصیل‌کرده، می‌خواهیم که راه این شهیدان عزیز را تا آخر ادامه دهند و اهداف مقدس شهید محسن فخری‌زاده را به سرانجام برسانند و دشمن را در این راستا مایوس کنند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول