اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صدور و تمدید ۹۳ کارت بازرگانی در سمنان/ چه خبر از واردات؟

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید ۹۳ فقره کارت بازرگانی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

صدور و تمدید ۹۳ کارت بازرگانی در سمنان/ چه خبر از واردات؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح صبح امروز در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مشکلات صدور کارت بازرگانی برگزار شد، گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری، 108 فقره مجوز کارت بازرگانی در استان سمنان ثبت شده است.

وی با اشاره به وضعیت مجوزهای کارت بازرگانی صادرشده در استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد، 29 فقره صدور، 64 فقره تمدید، چهار فقره تعلیق و 11 فقره نیز تغییر بوده که از ابتدای امسال تاکنون انجام گرفته است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از ثبت دو هزار و 700 سفارش واردات کالا به استان سمنان در این مدت خبر داد و افزود: این تعداد سفارش واردات کالا به ارزش 520 میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است.

وی افزود: در این مدت بیش از سه هزار پرونده ثبت سفارش واردات کالاهایی از قبیل ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه، مواد اولیه موردنیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم‌خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و ... در استان مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول