اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمدمرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اولویت کمک به ارتقاء آموزش در حال اجراست.

اجرای مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جاماسب بهمنیار اظهار کرد: مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اولویت کمک به ارتقاء آموزش در حال اجراست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه دانش‌آموزان نیازمند به تجهیزات آموزشی و زیرساخت‌های فضای مجازی شناسایی و به آنها کمک می‌شود.

 بهمنیار گفت: در نهضت کمک‌های مومنانه جلوه‌های معلمی در تدریس دوران کرونایی و ایثارگری معلمان الگو نیز معرفی می‌شود.

 وی گفت: تهیه بسته‌های معیشتی برای گروه‌های آسیب‌پذیر و کمک به تولید محتوای آموزشی و درسنامه از برنامه‌های مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: تاکنون به همت بسیج فرهنگیان بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و بین گروه‌های نیازمند در دوران کرونایی توزیع شد.

 هادی زارع پور گفت :در مناطقی که دانش آموزان دسترسی به فضای مجازی ندارند و امکان برگزاری کلاس حضوری به خاطر محدودیت های کرونای نیز وجود ندارد درسنامه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/82009

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول