اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

توزیع 100 هزار ماسک در قالب کمک‌های مومنانه توسط بانک رفاه

بانک رفاه کارگران در حوزه وظایف اجتماعی خود تاکنون بیش از 100 هزار ماسک را در مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر تهران توزیع کرده است.

توزیع 100 هزار ماسک در قالب کمک‌های مومنانه توسط بانک رفاه

اخبار شرکتها ؛ به گزارش خبرگزاری فارس، با آغاز شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در ایران، یکی از مهمترین اقلامی که مورد نیاز همه افراد قرار گرفت، ماسک های بهداشتی بود.

این ماسک‌ها که انواع مختلفی دارند، در روزهای ابتدایی شیوع این بیماری واگیردار به شدت در کشور کمیاب شد که ورود گروه های جهادی و مردم در زمینه تولید ماسک بسیار کارگشا بود و همین مساله باعث شد، بسیار سریع این کمبود جبران شود.
اما نکته اصلی در این ماجرا، توزیع  و رساندن این ماسک ها به اقشار آسیب پذیر است. بانک رفاه کارگران در حوزه مسوولیت اجتماعی خود از ابتدای شروع بیماری کرونا در کنار محرومین جامعه بوده است.

بانک رفاه کارگران به عنوان یک بانک فعال در حوزه مقابله و پیشگیری از شیوع با ویروس منحوس کرونا، بیش از 100 هزار ماسک در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر حاشیه شهر تهران، توزیع کرده است. 

براساس این گزارش، 20 هزار ماسک از مجموع ماسک های توزیع شده بانک رفاه کارگران در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر حاشیه شهر تهران، در قالب 700 بسته کمک های معیشتی مومنانه ارزاق، اهداء شده است. 

همچنین، 68 هزار ماسک نیز در بین خانواده های ساکن در اطراف شهرستان های ورامین و پیشوا و ساکنان محله‌های کوره پز خانه‌های آجر پزی و روستاهای منجیل آباد، پیغمبر و یقه از توابع شهرستان اسلامشهر، مسکن مهر ثامن الائمه (ع) رباط کریم، توزیع شده است.

علاوه بر این، بانک رفاه کارگران، 12 هزار عدد ماسک به گروه جهادی صبح امید جهت توزیع در مناطق محروم و حاشیه شهر تهران اهداء کرده است.

با توجه به تهیه بسته های کمک معیشتی مومنانه ارزاق توسط پایگاه بسیج امام رضا (ع) مستقر در محله دولتخواه، تعداد 5000 ماسک نیز به همراه کمک های مومنانه پایگاه مذکور و با حضور نماینده بسیج بانک رفاه کارگران به خانواده های بی بضاعت و نیازمند محله مذکور، اهدا شد.

توزیع ماسک در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر حاشیه شهر تهران، به عنوان یک برنامه محوری در این حوزه توسط بانک رفاه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول