اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لشگری: دستورالعمل بهداشتی پیشنهادی ایران مورد تائید فدراسیون جهانی ووشو قرار گرفت

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو از تایید دستورالعمل بهداشتی پیشنهاد شده ایران توسط فدراسیون جهانی به منظور برگزاری مسابقات مختلف ووشو در سراسر جهان خبر داد.

لشگری: دستورالعمل بهداشتی پیشنهادی ایران مورد تائید فدراسیون جهانی ووشو قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرعباس لشگری درباره ابلاغ دستورالعمل مربوط به کرونا از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون‎های عضو، اظهار داشت: در داخل کشور برای برگزاری مسابقات نیاز به یک پروتکل داشتیم. بر همین اساس یک پروتکل را با همکاری و مشورت با امیر صدیقی، رئیس فدراسیون تهیه کردیم و به فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه دادیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو، ادامه داد: متوجه این موضوع شدیم که این دستورالعمل می‌تواند یک وجهه بین‌المللی داشته باشد، چون تمام ضوابط در آن برای برگزاری رویدادهای مختلف ووشو دیده شده است. به همین دلیل آن را به فدراسیون جهانی ارائه دادیم و گفتیم که این پروتکل می‌تواند در مسیر برگزاری مسابقات ووشو راه‌گشا باشد تا سلامت همه ورزشکاران و مربیان حفظ شود.

 لشگری عنوان کرد: فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در ارائه این دستورالعمل در دنیا پیشگام شد. خوشبختانه مسئولان مروبطه هم از این موضوع استقبال کرد. این دستورالعمل توسط دبیرکل IWUF بررسی و به کمیته پزشکی که من ریاستش را بر عهده دارم، ارجاع داد شد که در این کمیته با مشورت سایر اعضا تغییراتی در آن صورت گرفت و سرانجام مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفت و به همه فدراسیون‌های عضو نیز ابلاغ شد.

وی افزود: این افتخاری برای کشورمان است که توانستیم دستورالعمل مرتبط با برگزاری مسابقات در دوران کرونا را پیشنهاد بدهیم و به عنوان یک فدراسیون پیشگام که به دنبال حفظ سلامتی ورزشکاران در دنیا است، این کار را انجام دادیم. دستورالعمل فوق الذکر از این پس در همه مسابقات و در هر نقطه‌ای از دنیا لازم الاجرا خواهد بود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون لشگری در گفت‌وگو با  روابط عمومی فدراسیون ووشو، خاطرنشان کرد: به دنبال آن بودیم که مسابقات دوباره برگزار و البته سلامتی ورزشکاران و عوامل اجرایی حفظ شود تا بتوانیم همچون فوتبال شاهد برگزار رویدادهای مختلف باشیم. خدا را شکر می‌کنم که در این موضع پیشگام بودیم و اقدام مثبتی در این مسیر انجام دادیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول