اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمایندگان مجلس فریاد رسای مشکلات و دغدغه های ملت باشند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که روحیه ظلم ستیزی، ساده زیستی و روشنگری آیت الله مدرس؛ الگویی کامل برای نمایندگان مردم در مجلس است، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به معنای واقعی کلمه نماینده مردم و فریاد رسای مشکلات و دغدغه های ملت باشند.

نمایندگان مجلس  فریاد رسای مشکلات و دغدغه های ملت باشند

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن گرامیداشت دهم آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، اظهار کرد: مجاهد کم نظیر، شهید آیت الله مدرس که دوران گوناگونی را در مجلس، وکالت مردم را بر عهده داشت؛ ذره‌ای در مقابل ظالم زمانه خود کوتاه نیامد و از هر فرصتی جهت روشنگری برای اطلاع قاطبه ملت اقدام می کرد.

وی با بیان این‌که روحیه ظلم ستیزی، ساده زیستی و روشنگری های آیت الله مدرس؛ الگویی کامل برای نمایندگان مردم در مجلس است، افزود: امروز نیز در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می بایستی به معنای حقیقی کلمه نماینده مردم و فریاد رسای مسائل، مشکلات و دغدغه های ملت باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وظایف مجلس در دو حوزه تقنینی و نظارتی تعریف شده است، گفت: گرچه در برخی از ادوار مجلس، یکی از این حوزه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته و وظیفه دیگر مغفول مانده است اما مجلس یازدهم ضمن تدوین، بررسی و تصویب قوانین کارآمد منطبق بر مشکلات روزمره جامعه بازوی نظارتی خود را بیش از پیش تقویت ساخته است تا دستگاه‌های متولی اجرایی از وظایف محوله خود تخطی نکنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عزم جدی مجلس شورای اسلامی در دو عرصه قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین موجب شده است که از روز تشکیل مجلس یازدهم تا امروز شاهد تخریب‌های مختلف و متعدد علیه خانه ملت باشیم که این تخریب‌ها نه تنها روحیه نمایندگان را سست نکرده بلکه عزم مضاعف ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ایفای هرچه بهتر وظایف خود را در پی داشته است.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول