اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیام تسلیت نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری‌زاده

ارگان‌ها و نهادهای مختلف در استان مرکزی ترور شهید فخری‌زاده دانش آموخته کارشناسی فیزیک در دانشگاه اراک را تسلیت گفته و بر لزوم پاسخ قاطع به این اقدام ننگین تاکید کردند.

پیام تسلیت نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بسیج اساتید حوزه علمیه اراک با صدور پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده به دست دشمنان کوردل ملت ایران آورده است: بار دیگر دست پلید جنایتکاران جهانی به سردمداری آمریکا از آستین صهیونیسم خبیث و وهابیت جاهل بیرون آمد و ناجوانمردانه یکی از دانشمندان نخبه ایران اسلامی در عرصه علم و تکنولوژی را به شهادت رساند.

در این پیام آمده است: بزدلان جنایتکار هر زمانی در میدان‌های مختلف وارد جنگ با ایران اسلامی شدند چه در عرصه جهاد رو در رو که با جبهه مقاومت مواجه شدند و چه در جبهه اقتصاد که با اقتصاد مقاومتی زمین‌گیر شدند، حریف تدابیر فرمانده کل قوا در این کشور عزیز نشدند، دست به دامان ترور ناجوانمردانه که منفورترین و وحشیانه‌ترین مقابله با حریف است، شدند و این بار یکی از پر افتخارترین دانشمندان این سرزمین در جهان علم و تکنولوژی، دکتر محسن فخری زاده را نشانه رفتند.

این پیام می‌افزاید: کوردلان بدانند که خون پاک این شهید مثل خون یاران شهیدش در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد و شاگردان ایشان مصمم‌تر از گذشته راه ایشان را ادامه خواهند داد.

در این پیام آمده است: ما اساتید بسیجی حوزه علمیه اراک، ضمن محکوم نمودن این جنایت وحشیانه، از مسئولین مربوطه می‌خواهیم که هر چه زودتر دو موضوع مهم که خواست مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) می‌باشد یعنی پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید عزیزمان در تمام بخش‌هایی که وی بدان اشتغال داشته در اولویت قرار داده و هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانند.

محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز با صدور پیامی این اقدام ننگین دشمنان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: ترور کوردلانه و ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور سردار شهید حاج محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه‌های شوم خود، شخصیت‌های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می‌رسانند.

این پیام می‌افزاید: پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم‌ترین نشانه حقانیت انقلاب و مؤید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است. دشمنان مادی‌گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی‌فهمند، همان‌گونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه‌تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

در این پیام آمده است: و چه زیبا فرمود امام شهیدان که: ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود. لذا اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی  واحد ساوه، ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریسم دولتی، شهادت مظلومانه این دانشمند ارزنده هسته‌ای و موشکی ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محضر حجت ابن الحسن(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی، همرزمان و هم‌سنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و خانواده محترم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. بی‌شک  استادان و جهادگران عرصه علمی و دانش‌پژوهان کشور، این انگیزه‌ی خباثت آلود را ناکام گذاشته  و راه روشن این شهید را با عزمی راسخ ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول