اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

با تصویب کمیسیون اجتماعی نظارت بر اجرای مدیریت تعارض منافع به 3 نهاد سپرده می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروز اعضای کمیسیون اجتماعی نظارت بر اجرای طرح مدیریت تعارض منافع پس از تصویب آن به سازمان بازرسی‌، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سپرده می‌شود.

با تصویب کمیسیون اجتماعی نظارت بر اجرای مدیریت تعارض منافع به 3 نهاد سپرده می‌شود

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی گفت:‌ در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح مدیریت معارض منافع در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت و ماده 4 آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در ماده 4 طرح وظیفه نظارت بر حسن اجرای این قانون برعهده سازمان بازرسی گذاشته شده بود، که پس از بحث و بررسی‌های آن در جلسه امروز سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات به ناظران اجرای این قانون اضافه شدند و نظارت بر این قانون برعهده سازمان بازرسی و سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات گذاشته شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز بنا بود محمد شریعمتداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شود که وی در جلسه امروز حاضر نشد.

رحمانی خاطرنشان کرد: البته وزیر کار پیش از این به کمیسیون اطلاع داده بود که به دلیل همزمانی جلسات دولت با جلسه سؤال قادر به حضور در کمیسیون نیست که عدم حضور وی در جلسه امروز مغایرتی با آیین نامه مجلس ندارد.

وی افزود: جلسه سؤال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول