اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ورزشکارانی که علیه رژیم صهیونیستی قیام کردند+اینفوگرافیک

جامعه ورزش در مبارزه با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی پرچمدار بوده و ورزشکاران ایران در میادین مختلف از مبارزه با ورزشکاران این کشور جعلی خودداری کرده اند.

ورزشکارانی که علیه رژیم صهیونیستی قیام کردند+اینفوگرافیک

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده، از دانشمندان برجسته هسته ای توسط عوامل رژیم بدنام و جعلی صهیونیستی بار دیگر چهره پلید و خونخوار این رژیم جعلی را به تصویر کشید و موجبات تالم و تاثر را فراهم کرد. در همین راستا جامعه ورزش نیز همپای سایر آحاد جامعه این حرکت وحشیانه را محکوم کردند.

جامعه ورزش اما در مبارزه با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در تمام سالهای بعد از انقلاب پرچمدار بوده و ورزشکاران ایران در میادین مختلف از مبارزه با ورزشکاران این کشور جعلی خودداری کرده اند. ورزشکارانی که مدال را با آرمان ها تاخت زده اند و از موفقیت برای هدفی والاتر چشم پوشیده اند.

برخی از مهمترین ورزشکاران ایرانی که در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده اند، به بهانه این اتفاق تلخ از پایبندی خود به این آرمان ها و دشمنی ابدی با رژیم غاصب گفته اند.

 

میراسماعیلی: عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی در کلکسیون افتخاراتم می درخشد

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو و دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهانی درباره عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی گفته است: این در کلکسیون افتخارات من همیشه خواهد درخشید که برابر صهیونیست‏ها به میدان نرفته‏‌ام. من همیشه پرچمدار مبارزه با اسرائیل بودم و این، احترام به آرمان‏‌ها و ارزش‏‌های انقلاب کشورم است.

محمد رفیقی: حتی دوست ندارم اسم این رژیم را ببرم

محمد رفیقی جوان موتای کار ایران و قهرمان ۸ دوره مسابقات کشوری و بازیهای اوراسیا در بازی های جهانی این رشته که سال گذشته برگزار شد در حالی که بخت نخست قهرمانی بود، از مبارزه با حریف رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

رفیقی در این باره می‌گوید: دوسال تمرین کرده بودم، هیچ باختی در هیچ مسابقاتی نداشتم. شب قبل اعزام از فدراسیون تماس گرفتند و گفتند جدول ها ریخته شده اولین بازی با اسراییل برخورد کردم و چه تصمیم می خواهم بگیرم همان جا به نماینده فدراسیون اعلام کردم به خاطر فلسطین وارد رینگ نمی شوم. تصمیم خودم بود و هیچ کس هم کوچکترین توصیه یا اجباری نسبت به من نداشت. وقتی به کودکان ظلم می شود حتی دوست ندارم اسم این رژیم را ببرم چه برسد به اینکه روی رینگ با نماینده رژیم کودک کش مبارزه کنم. زمانی که این تصمیم را به خانواده ام اعلام کردم، بسیار خوشحال شدند و به این موضوع افتخار کردند.

آرین غلامی: تا آخرین لحظه پای آن اعتقادات می‌مانیم

آرین غلامی شطرنج‌باز تیم ملی ایران و قهرمان آسیا و جوانان جهان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در حالیکه در صدر جدول مسابقات قرار داشت، حاضر به رویارویی برابر ورزشکار رژیم صهیونستی نشد و از همین رو از جدول رقابتها کنار گذاشته شد.

غلامی با بیان اینکه شطرنج‌بازان پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین شده‌اند، گفت: در چند وقت اخیر ۴ شطرنج‌باز ایرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشدند. به هر حال ما اعتقاداتی داریم و تا آخرین لحظه پای آن اعتقادات می‌مانیم.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول