اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

راستینه از پاسخ سلطانی‌فر درباره قراردادهای مربیان تیم‌های ملی قانع نشد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نماینده مردم شهرکرد از پاسخ وزیر ورزش درباره قراردادهای مربیان تیم‌های ملی و نتایج تیم‌های ما در میادین بین‌المللی قانع نشد و سوال وی برای رسیدگی بیشتر به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

راستینه از پاسخ سلطانی‌فر درباره قراردادهای مربیان تیم‌های ملی قانع نشد

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سؤال احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: طبق برنامه قبلی، بنا بود 10 مورد سؤال از وزیر ورزش در دستورکار کمیسیون باشد اما زمان و وقت کمیسیون تنها صرف یک سؤال شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سؤال نماینده شهرکرد دارای سه محور بود و به دلیل گستردگی حوزه سؤال تنها همین سؤال در دستورکار کمیسیون قرار داشت.

منتظری خاطرنشان کرد: سؤال نماینده شهرکرد از وزیر ورزش درباره قراردادهای مربیان تیم‌های ملی و همچنین نتایج تیم‌های ما در میادین بین المللی و نیز میزان توجه به ورزش‌های همگانی بود که پاسخ‌های وزیر نتوانست نماینده سؤال کننده را قانع کند.

وی افزود: کمیسیون قلمرو سؤال نماینده شهرکرد را ملی دانست و سؤال با توجه به این که نماینده از پاسخ وزیر قانع نشده، برای رسیدگی به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول