اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ترخیص بیماران کرونایی از بستری‌ها پیشی گرفت/ رعایت ۹۵ درصدی دستورالعمل‌ها در همدان

فرماندار شهرستان همدان از افزایش تعداد ترخیصی بیماران کرونایی نسبت به بستری‌ها خبر داد و گفت: ۹۵ درصد مردم دستورالعمل‌ها را رعایت کردند.

ترخیص بیماران کرونایی از بستری‌ها پیشی گرفت/ رعایت ۹۵ درصدی دستورالعمل‌ها در همدان

حسین افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونای شهرستان همدان پیگیر عدم شلوغی مطب‌ها و دفاتر کانون وکلا است اظهار کرد: مطب پزشکان از طریق سازمان نطام پزشکی پیگیری می‌شوند و مراکزی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کردند با تذکراتی که داده شد، اصلاح شدند.

وی با بیان اینکه امروز قرمز یا نارنجی بودن وضعیت کرونا در همدان از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود گفت: خوشبختانه در حال حاضر ورودی به بیمارستان برای بستری از ترخیصی‌ها کمتر شده است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه ماه گذشته شرایط به گونه‌ای بود که تعداد بستری‌ها از ترخیصی‌ها پیشی گرفته بود افرود: از ابتدای آذرماه و به خصوص بعد از اعمال محدودیت و کنترل ۲۰ آبان به این طرف به مرحله‌ای رسیدیم که تعداد ترخیصی‌ها از تعداد بستری‌ها بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ درصد تعداد بستری‌ها در شهرستان نسبت به ماه قبل کاهش یافته است بیان کرد: ملاک ستاد کرونای کشور در این زمینه تعداد بیماران بستری در هر ۱۰۰ هزار نفر است.

وی ضمن قدردانی از مردم، کسبه واحدهای صنفی، دست فروشان اعم از روز بازارها و شب بازارها و کسانی که درآمد آنها مبنی بر کار روزانه است تصریح کرد: در مجموع ورودی خودروهای غیربومی، محدودیت تردد شبانه و مشاغلق که باید تعطیل بودند، رعایت ۹۵ درصدی را شاهد بودیم که موجب بهتر شدن وضعیت کرونا در همدان شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول