اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه‌اندازی پورتال ثبت‌نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی پورتال ثبت‌نام غیرحضوری نوآموزان پیش ‌دبستانی خبر داد.

راه‌اندازی پورتال ثبت‌نام غیرحضوری نوآموزان پیش دبستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کامیار قهرمانی‌فرد اظهار داشت:  به دنبال اعلام ثبت‌نام و آموزش رایگان و مجازی دوره پیش دبستانی و به‌منظور پیشگیری از مراجعات حضوری در شرایط کرونایی پورتال ثبت‌نام غیرحضوری نوآموزان این دوره ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در ایام تشدید محدودیت‌های و شرایط خاص کرونایی همچنین ضرورت مراقبت از سلامت مردم و شتاب‌بخشی شناسایی و جذب نوآموزان 6 ساله از امروز این سامانه راه‌اندازی می‌شود.

این مقام مسوول در دستگاه تعلیم و تربیت استان، یادآور شد: خانواده‌های محترم می‌توانند با ورود به سامانه راهبران فناوری و بخش پیش دبستانی به آدرس http//:rahbaran.edu.ir درخوا‌ستثبت‌نام در طرح ملی پوشش سراسری و آموزش مجازی پیش دبستانی را برای فرزندان خود انجام دهند.

کامیار قهرمانی‌فرد یادآور شد: اطلاعات ثبت شده توسط مراجعان بلافاصله در پایگاه ثبت شده ( منطقه/ ناحیه ) قابل دسترسی و ثبت در سامانه سناد خواهد بود.

وی از تمام همکاران و اصحاب محترم رسانه در مناطق و نواحی استان اطلاع‌رسانی حداکثری موضوع در راستای پوشش تمامی نوآموزان در دوره پیش دبستانی مجازی را خواستار شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول