اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت‌ها

فرماندار تهران گفت: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

نظارت جدی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا تهران بر محدودیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران صبح امروز در نشستی اظهار کرد: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، مراکز غیر ضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را در سطح شهر تهران شاهد بودیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری رضایت‌بخش همشهریان برای اجرای طرح محدودیت‌ها، گفت : کسبه، صاحبان مشاغل و اصناف علی‌رغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی، به خاطر تأمین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت‌ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای تقدیر و سپاسگزاری فراوان از عموم مردم شریف شهرستان تهران از جمله صاحبان مشاغل است.

فرماندار تهران بیان کرد: اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی به طور مستمر ادامه داشته و طبق گزارش ناظران و بازرسان این طرح تقریباً تمامی صنوف مشمول طرح با رعایت و توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچون گذشته ایفای نقش کردند.

فرهادی قطع زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه‌جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی یادآور شد: همچنین لازم است از مشارکت مؤثر نیروهای انتظامی، دستگاه ‌قضایی، کادر درمانی، دستگاه‌های امدادی و اصحاب رسانه علی‌الخصوص رسانه ملی که از ساعت صفر بامداد روز شنبه اول آذرماه با حضور مستقیم در میدان، موجبات آغاز موفق اجرای این طرح جدید را فراهم آورده‌اند سپاسگزاری و تقدیر به ‌عمل آید.

معاون استاندار تهران در پایان عنوان کرد: قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی و پلیس اماکن در شهرستان تهران با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول