اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سانحه رانندگی جان کارمند بیمارستان شهید بهشتی قروه را گرفت

رئیس شبکه بهداشت قروه گفت: یکی از کارمندان بیمارستان شهید بهشتی به دلیل واژگونی خودرو جان خود را از دست داد.

سانحه رانندگی جان کارمند بیمارستان شهید بهشتی قروه را گرفت

مسعود معتمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به وقوع یک فقره تصادف و فوت یکی از کارمندان مرکز بهداشت  اظهار داشت:.علت این حادثه انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ اعلام شده است که از مسیر جاده اصلی میهم سفلی به قروه منحرف و پس از برخورد با دیواره انبار پوکه معدنی واژگون می شو د و تنها سرنشین آن فوت می کند.

وی در ادامه افزود: سرنشین این خودروی سواری پژوه ۴۰۵ از کارکنان حراست بیمارستان شهید بهشتی قروه بود که علی رغم تلاش پزشکان و کادر درمان به دلیل شدت جراحات وارده و ضربه مغزی جان خود را از دست می دهد.

معتمدی اذعان داشت: جاسم میهمی این نیروی بیمارستان شهید بهشتی قروه حدود ۲۸ سال سن داشت و چند سالی بود بعنوان کارمند حراست در بیمارستان شهید بهشتی قروه فعالیت داشت و قرار بود در روزهای آینده زندگی مشترک تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محور روستایی میهم سفلی به قروه جزو جاده های روستایی غیر استاندارد در این شهرستان محسوب می شود که به دلیل عدم توجه به نوسازی جاده در ایجاد شانه خاکی، علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی، آسفالت فرسوده و...هر ساله موجب بروز تصادف و فوت رانندگان این محور می شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول