اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

فراهم شدن پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی/ پرداخت 19 میلیارد ریال صدقه توسط نیکوکاران ایلامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام گفت: کمیته امداد به منظور راحتی دسترسی مردم به پرداخت صدقه علاوه بر شیوه های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک برای پرداخت صدقه را نیز برای مردم فراهم کرده است.

فراهم شدن پرداخت صدقه به روش‌های الکترونیکی/ پرداخت 19 میلیارد ریال صدقه توسط نیکوکاران ایلامی

آیت مولایی‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه حدود 54 هزار نفر از مردم این استان مشترک صندوق صدقات خانگی هستند گفت: کمیته امداد به منظور راحتی دسترسی مردم به پرداخت صدقه علاوه بر روش‌ها و شیوه های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک برای پرداخت صدقه را نیز برای مردم فراهم کرده است. 

وی افزود: مردم نیکوکار این استان در 8 ماهه نخست امسال بیش از 19 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند؛ این میزان صدقه بر اساس سرفصل‌های هزینه‌ای که برای آن تعریف شده است در  زمینه کمک به رفع مشکلات نیازمندان این استان هزینه شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام به راه‌های پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و غیر نقد اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های خیر و نوع دوست در این زمینه می‌توانند از طریق  شماره حساب 0105300608000 بانک ملی و شماره کارت 7719_9988_9918_6037، همچنین شماره گیری کد  #۰۸۴۸۸۷۷ نسبت به پرداخت صدقه به روش‌های نوین اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کرونا لزوم رعایت موارد بهداشتی و اینکه ممکن است هم استانی‌های عزیز در تهیه پول نقد برای پرداخت صدقه مشکل داشته باشند، ادامه داد: به همین منظور رابطین صدقات در مراجعه ماهیانه به درب منازل برای تخلیه صندوق‌های صدقات دستگاه‌های پوز به همراه داشته تا هم استانی‌های عزیز بتوانند در پرداخت صدقه به صورت غیر نقد از این امکان نیز استفاده کنند.

مولایی‌زاده به مزایای استفاده از دستگاه‌های پوز و اندروید در پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها به دلیل امنیت بالا دارای مزایایی همچون: حذف پول فیزیکی با توجه به احتمال آلوده بودن، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، پاسخگویی به نیاز خیرین با بالاترین کیفیت، کمترین زمان و کمترین هزینه، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکین و هزینه فوری کمک‌های جمع آوری شده در جهت رفع مشکل مددجویان هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ایلام در پایان به مصارف صدقات اشاره کرد و گفت: مبلغ صدقاتی که در هر شهرستان جمع آوری می‌شود و در همان مناطق در زمینه رفع نیازهای ضروری مددجویان به صورت کمک موردی و نیز در زمینه کمک هزینه ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن، خدمات درمانی، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و موارد دیگر مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول