اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد از تساهل در برابر هنجارشکنان غرب شهرکرد/ مردم تا کی باید آسیب ببینند؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت مامور ناجا در غرب شهرکرد، گفت: آیا زمان آن نرسیده است که مسؤولان استان یک بار برای همیشه با تصمیم قاطع این توده چرکین را ریشه‌کن کنند؟

انتقاد از تساهل در برابر هنجارشکنان غرب شهرکرد/ مردم تا کی باید آسیب ببینند؟

موسی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد  با اشاره به شهادت بسیجی امین محمدیوسفی از ناحیه انتظامی استان، گفت: این جنایت توسط برخی افراد معلوم الحالی انجام شده که سال‌هاست آسایش، امنیت و آرامش خانواده‌ها و مردم محله و حتی شهرستان را با توزیع مواد و سایر اقدامات زشت و درگیری‌های خانوادگی مخدوش کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه می‌دانند و می‌دانیم که ماهیت این جماعت چیست، ولی تا کی و تا چه مقدار مردم باید خسارت و هزینه بدهند؟

وی افزود: وجود عده‌ای معلوم‌الحال و بدسابقه‌ای دربیخ گوش مرکزیت استان چگونه جرأت و قدرت پیدا می‌کنند با چنین گستاخی و جسارت و با کمال وقاحت و قساوت دست به اسلحه برده و به سمت حافظان امنیت کشور نشانه بَرند؟ و حافظان امنیت کشور را مظلومانه به شهادت برسانند.

انصاری اضافه کرد: اینجا نه نقطه صفر مرزی شرق کشور است و نه غرب کشور که قاچاقچیان به دامن کشورهای همسایه پناه ببرند و یا تغذیه شوند، پس دلیل این همه بی پروایی و قلدری این قماش در چیست؟ گیر و موانع کار کجاست؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به خاطر حضور همین افراد اندک در این محله لقب محله آلوده به خود گرفته و سایر جرائم و برخی موارد دیگری که قلم از ذکر آن شرم دارد توسط همین گروه محدود صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این چندین سال عمده راهکارهای فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و مشاوره‌ای، پزشکی و سایر کمک‌ها به بهانه‌های مختلف و در این اواخر کمک‌های مؤمنانه در این محله انجام شده است اما به جای تشکر از خدمات صورت گرفته، این‌گونه رفتار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: آیا زمان آن نرسیده است که مسؤولان استان یک بار برای همیشه با تصمیم قاطع، اساسی و انقلابی خود این معضل و توده چرکین شده محله 32 را یکباره ریشه‌کن کنند؟

وی ادامه داد: آیا زمان آن نرسیده تا محله، شهرستان و استان از لوث این‌گونه افراد بدسابقه پاک شود و امنیت و آرامش به محله برگردانده شود و مردم محروم و بومی شهرستان که ساکن این منطقه هستند نفس راحتی بکشند و از شر مزاحمت‌ها، درگیری‌ها و هزاران مشکلی که برایشان بوجود آمده است رهایی پیدا کنند.

انصاری ادامه داد: همچنین دلسوزان نظام دیگر شاهد پرپرشدن بهترین عزیزانشان در این محله نباشند. 

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول