اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رونمایی از اولین سیستم ترمز ملی واگن‌های باری توسط شرکت ریلی بنیاد مستضعفان

مدیرعامل هلدینگ حمل و نقل بنیاد مستضعفان با اشاره به الحاق ۲۴ دستگاه واگن لبه بلند به ناوگان ریلی بنیاد مستضعفان، از رونمایی اولین سیستم ترمز ملی برای واگن‌های باری کشور خبر داد.

رونمایی از اولین سیستم ترمز ملی واگن‌های باری توسط شرکت ریلی بنیاد مستضعفان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، علی محمد قادری با اشاره به الحاق ۲۴ دستگاه واگن لبه بلند به ناوگان ریلی بنیاد مستضعفان اظهار داشت: با ورود این واگن‌ها، تعداد ناوگان لبه‌بلند شرکت سینا ریل پارس به ۲۰۰ دستگاه افزایش یافته است که این مهم با وجود مشکلاتی همچون تحریم قطعات، مشکلات ارزی و شرایط حاکم بر کسب و کار‌ها ناشی از ویروس کرونا به وقوع پیوست.

مدیر عامل هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان افزود: با الحاق سری جدید واگن‌های لبه بلند، اولین سیستم ترمز ملی برای واگن‌های باری کشور نیز جهت بهره‌برداری وارد مدار خواهد شد.

وی بیان کرد: بخشی از واگن‌های شرکت سینا ریل پارس در راستای حمایت از تولید داخل، در حال مجهز شدن به این سیستم ترمز بومی است که پس از عبور موفقیت آمیز طی دوران آزمایش، قطع وابستگی واردات و خودکفایی کشور در این حوزه را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان با امکانات و تجهیزات در اختیار خود، در زمینه حمل و نقل ریلی بار و مسافر، حمل و نقل دریایی و همچنین ارائه خدمات بندری و تخلیه بار فعالیت دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول