اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به هزار و ۴۲۳ مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی هفت ماهه سال جاری هزار و ۴۲۳ مددجو و نیازمند از تسهیلات اشتغال زایی این نهاد بهره مند شده اند و در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به هزار و ۴۲۳ مددجو

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین،  اظهار داشت: توانمندسازی یکی از سیاست های محوری کمیته امداد امام خمینی (ره) است که برای تحقق برنامه فقرزدایی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در میان نیازمندان تحت حمایت ، افراد دارای توانایی کار و فعالیت وجود دارند بنابراین توانایی و انگیزه نیازمندان شناسایی شده و افراد به فراخور شرایطشان از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کار امدادگری یک کار دولتی نیست هر کجا که مردم وارد عمل شوند به راحتی و بدون فوت وقت خدمات به آنها ارائه می کنند.

وی افزود: سرعت و فراگیری خدمات مردمی به نیازمندان موجب شده تا توجه به مراکز نیکوکاری برجسته تر شود چراکه با حضور مردم کار امدادگری به هدف خود نزدیک شده است.

حق گویان با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی پایدار تصریح کرد: کمک به معیشت نیازمندان کاری موقتی است ولی ایجاد اشتغال رویکردی است که با هدف عزت بخشی و ارتقای زندگی مددجو اجرا می شود.

وی اعلام کرد: طی هفت ماهه سال جاری هزار و ۴۲۳ مددجو و نیازمند از تسهیلات اشتغال زایی این نهاد بهره مند شده اند و در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: از این میزان تسهیلات تعداد هزار و ۲۷ مورد از محل منابع بانکی و ۳۹۶ مورد نیز از محل صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

حق گویان یادآورشد: مراکز نیکوکاری به عنوان خط مقدم خدمت به نیازمندان باید در زمینه محرومیت زدایی مبتنی بر توانمندسازی گام بردارند و برای خدمت به نیازمندان از ظرفیت های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول