اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

ممنوعیت تخصیص دستی نهاده‌های دامی توسط وزارت جهاد

در جلسه‌ای که برای سامان دادن به وضعیت نهاده‌های دامی با حضور برخی نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت برگزار شد تخصیصی دستی نهاده‌های دامی توسط وزارت جهاد کشاورزی ممنوع شد.

ممنوعیت تخصیص دستی نهاده‌های دامی توسط وزارت جهاد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس با اشاره به اقدامات مجلس برای ساماندهی قیمت مرغ و محصولات پروتئینی اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری مجلس برای علل گرانی اخیر مرغ و محصولات پروتئینی، کمیسیون کشاورزی مجلس روز شنبه ۸ آذر نشست مشترکی با مسئولان و وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صمت، معاون ارزی بانک مرکزی، رئیس گمرک، معاون سازمان بنادر در خصوص علل افزایش بی رویه قیمت مرغ و نحوه تامین و توزیع نهاده ها در کشور، برگزار گردید.  

وی افزود: بعد از بحث و تبادل نظرهای مختلف در این جلسه، مقرر شد که یک کمیته مشترکی میان وزارت صمت، جهاد کشاورزی و مجلس شورای اسلامی تشکیل شود و هماهنگی بیشتری بین این وزارتخانه ها در جهت تامین نهاده‌های دامی دامداران و مرغداری ها صورت بگیرد و نظارت‌ها بر نحوه تخصیص ارز، واردات و توزیع نهاده‌های دامی افزایش یابد و بتوان شرایط حاکم بر توزیع نهاده‌های دامی را به صورت بهتری مدیریت کرد و یقینا نتایج تشکیل این کمیته مشترک به زودی در کاهش قیمت محصولات پروتئینی مشهود خواهد بود.

در ادامه تصویر صورتجلسه جلسه مذکور آمده است. از مهمترین بندهای این صورتجلسه می‌توان به ممنوعیت تخصیص دستی نهاده‌های دامی توسط وزارت جهاد کشاورزی، برنامه ریزی برای حذف ارز ترجیحی از واردات نهاده‌های دامی و الحاق مجدد شرکت GTC به جهاد کشاورزی اشاره کرد.

 

 

منبع: رادار اقتصاد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول