اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ضرورت انطباق خودروها با کیفیت و قیمت جهانی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه مردمی و اقتصادی به تولید خودروهای مدرن سبب استقبال طیف گسترده ای از مردم از خودروهای داخلی خواهد شد.

ضرورت انطباق خودروها با کیفیت و قیمت جهانی

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه هایی با عنوان «پیش‌بینی ارتقای صنعت خودرو با طرح جامع 10 ساله» و «خودروی ارزان و پیشرفته توسط سپاه تولید شود» خواستار طراحی و تولید خودروهای پیشرفته و افزایش کیفیت خودروهای تولیدی شده اند.

در این خصوص، علی آقامحمدی در نشست مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزیر صمت که در خصوص بررسی طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی برگزار شد، افزود: برای تولید و خودروهای ارزان و مدرن باید تمامی دستگاه‌های مرتبط تعامل داشته باشند و مشکلات پیش پای خودروسازان در این طرح برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد فضای رقابتی برای اجرای این طرح بیان کرد: خودروسازان دولتی و بخش خصوصی باید در کنار هم این طرح را جلو ببرند.

انطباق با قیمت های جهانی در تولید خودروهای مدرن و ازان قیمت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: انطباق با قیمت های جهانی نیز نکته حائز اهمیتی است که سبب ورود خودروهای تولیدی کشورمان به بازارهای رقابتی دنیا خواهد شد.

آقامحمدی ادامه داد: توجه به استانداردهای نوین و روز دنیا در تولید خودروها و پلت فرم های ایجاد شده بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: در واقع خودروی داخلی بی‌کیفیت سبب ورود خودروسازان خارجی به کشورمان شده است که در اجرای خودروی مدرن و اقتصادی باید نگاه ویژه ای به کیفیت شود.

در این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مععاون علمی و فناوری رییس جمهور، طرح تولید خودروی مدرن و اقتصادی از سوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با ورود به عمق داخلی سازی بیشتر، توجه به تاب آوری و پلتفرم های مشترک با استفاده از ظرفیت دو خودروساز بزرگ کشورمان(ایران خودرو و سایپا) و همچنین بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول