اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اجرای مطلوب و مستمرطرح‌های «ناظر» در دستور کار

جانشین فرمانده ناجا بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه ارتقاء و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح‌های ناظر یک و دو تأکید کرد.

اجرای مطلوب و مستمرطرح‌های «ناظر» در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "قاسم رضایی" در جمع فرماندهان انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش پلیس در تامین و استقرار نظم و امنیت کشور و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت داخلی، ملی، روابط بین الملل و پروژه های اجتماعی و امنیتی نقش و جایگاه بالایی دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به سطوح مختلف جایگاه ناجا، افزود: برآورد عملیاتی یعنی توجه به روحیه، بصیرت، مهارت، اعتقادات، منش، رفتار و آموزش کارکنان است و ما در برآورد عملیاتی موضوع فرهنگ سازمانی را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا به عنوان سازمانی بزرگ، عمیق و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارای فرهنگ غنی سازمانی است و نباید در مقابل هر تهدیدی آسیب پذیر باشد و با اتکا به فرهنگ سازمانی کاملا محکم و استوار باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هر مجرم مقتدرانه برابر قانون برخورد می کند، تصریح کرد: عزت سازمان، سرمایه است و آن را با اقتدار و قداست باید حفظ کرد.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: 93 درصد جرایم مربوط به سرقت ها است و فرماندهان و مدیران انتظامی با افزایش نگهبان محله، توسعه شبگردها و دشتبان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و با اقدامات هوشمندانه و برنامه ریزی شده و کشف به موقع سرقت، سرقت ها را کاهش و احساس امنیت را در جامعه حفظ و ارتقاء دهند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: باید هزینه های جرم متناسب با آن باشد از این رو پلیس، باید در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را در دستور کار قرار دهد، باید مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه‌های تحول کوپ و قرارگاه ارتقاء و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح‌های ناظر یک و دو تاکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول