اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

موافقت با جذب 30 هزار نیروی کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد.

موافقت با جذب 30 هزار نیروی کادر درمان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه امروز خود به سعید نمکی وزیر بهداشت با جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی موافقت کرد.

درپی درخواست وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدباقر نوبخت با ارسال نامه‌ای خطاب به وی نوشت: در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارتخانه جهت راه‌اندازی طرح‌های قابل بهره‌برداری تا پایان دولت دوازدهم، به استحضار می‌رساند که با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره ۷ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و ماده ۱۸ ضوابط اجرایی آن، جذب و به کارگیری تعداد ۳۰ هزارنفر نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع است. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول