اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رستمی: هیچگاه رژیم صهیونیستی را در عرصه ورزش به رسمیت نمی‌شناسیم/ چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند

قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان گفت: وقتی دشمن صهیونیستی می‌بیند در هیچ زمینه‌ای نمی‌تواند ما را متوقف کند، سعی دارد دانشمندان و نخبگان ما را شهید کند تا ما در عرصه علمی نتوانیم پیشرفتی داشته باشیم.

رستمی: هیچگاه رژیم صهیونیستی را در عرصه ورزش به رسمیت نمی‌شناسیم/ چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند

روح‌الله رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ترور دکتر محسن فخری‌زاده توسط مزدوران رژیم صهیونستی اظهار داشت: چند روز است که از شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در شوک هستم. خیلی ناراحتم که یکی دیگر از نخبگان کشورمان را تیرباران کردند و فرار می‌کنند. 

وی افزود: در دهه 60 در حالی که تمام کشورهای دنیا در مقابل ما قرار گرفته بودند، در برابر همه آنها ایستادگی کردیم ولی دشمنان کور دل، مسئولان خدوم کشورمان را ترور می‌کردند. حالا وقتی دشمن صهیونیستی می‌بیند در هیچ زمینه‌ای نمی‌تواند ما را متوقف کند، از ابتدای دهه 90 سعی دارد دانشمندان و نخبگان ما را شهید کند تا در عرصه علمی نتوانیم پیشرفتی داشته باشیم. 

رستمی عنوان کرد: هم اکنون کشور قدرتمندی در عرصه نظامی و موشکی هستیم. باید به بهترین شکل جواب آنها را بدهیم. اگر در خصوص این ترور نرمش داشته باشیم، این دشمن نامشروع گستاخ تر می‌شود.

قهرمانی پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: رژیم غاصب یارای مقابله با ما را ندارد. آنها چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند و دست به شهید کردن دانشمندانی هسته‌ای ما می‌زنند. سالها فناوری به دست آوردیم و آنها برای متوقف کردن این روند، چنین اقدامات ناجوانمردانه ای را انجام می دهند.

رستمی تاکید کرد: چنین دشمن نامرد و ناجوانمردی، ارزش اعتبار و احترام ندارد. در عرصه ورزشی هیچگاه رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسیم و با آنها مقابله نمی‌کنیم ولی در میدان سیاست وقتی آنها یکی زدند، باید 10 تا بزنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول