اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازیکن فصل پیش هیات فوتبال خراسان رضوی لژیونر شد/ شریف: تیم کویت بابت حضور غلامی پولی به هیات فوتبال استان نداده است

نسیمه غلامی ملی پوش و بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی به باشگاه الفتات کویت پیوست.

بازیکن فصل پیش هیات فوتبال خراسان رضوی لژیونر شد/ شریف: تیم کویت بابت حضور غلامی پولی به هیات فوتبال استان نداده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هیات فوتبال خراسان رضوی رضایت‌نامه نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان و بازیکن تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی را برای باشگاه الفتات کویت صادر کرد، وی بعد از پایان لیگ کویت برای نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتسال به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص انتقال نسیمه غلامی به تیم کویت اظهار کرد: حدود یک هفته است که کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به کویت رفته است و در این مدت قرنطینه بوده و تست کرونا داده است.

فاطمه شریف درباره مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن برای حضور در تیم کویتی تصریح کرد: در بانوان قرارداد حرفه‌ای و رضایت نامه نداریم، با وجود اینکه نسیمه غلامی پارسال قرارداد دوساله با مامنعقد کرده است اما قرارداد امسال در فدراسیون ثبت نشده بود چرا که اگر این اتفاق می‌افتاد نمی‌توانست در تیم کویت بازی کند.

 

وی با اشاره به ملحق شدن نسیمه غلامی به تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در بهمن ماه، عنوان کرد: در لیگ برتر کویت ۵ تیم حضور دارند که طبق برنامه‌ی ارائه شده تا ۲۳بهمن فینال این مسابقات برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی فوتسال بانوان بیان کرد: هیچکس نمی‌تواند جایگزین نسیمه غلامی باشد اما اگر ببینیم برنامه سازمان لیگ همانند لیگ برتر هندبال است چند گزینه را در نظر گرفته‌ایم، باتوجه به استعلاماتی که از سازمان لیگ گرفتیم احتمالا مسابقات اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود اگر این اتفاق رخ دهد نیازی به جذب بازیکن در غیاب نسیمه غلامی نداریم.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول